15 april 2016

Firat med liten resa...

Ibland undrar man ju vad man tar för foton när
man är ute på roligheter! Jag och min vän var ju
på Kielkryss för en vecka sen och firade 25-årig
vänskap. Från båten är detta det enda fotot.
Spännande va?!

Och i land tog jag hela två foton.

Båda två på blommor... Hur spännande som helst!
Eller kanske inte...

Väl hemkommen skickades detta foto till mamsen.
Hon måste ju få veta vilket passande tyg hennes gottegris
till dotter köpt.

Och sen ville jag ju även visa henne vilka fräcka skor
jag hittat, genom att skicka detta väldigt avancerade
foto.

Jag säger då det! Är det inte helt otroligt vad bra jag
dokumenterade resan och inköpen?! Ha, ha!
Men resan var helt fantastiskt trevlig vill jag lova och
tiden gick alldeles för fort! Mer trevligheter åt folket!!

Ha en skön helg i regnrusket!

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Precis!!! Mer trevligheter åt folket! Jag håller så med dig.
Ja, vad blev det för väder, november kom plötsligt tillbaka, mörkt så in i norden och spöregn och kallt.....jag känner att nu vill jag ha sol och torrt väder och att bonden inte flytgödslar mer, för man kan inte vara ute!

Så fina saker du köpte på resan och jag bara älskar bilden på flaskan!!! Ibland får man för sig att man ska ta något kolossalt konstnärligt och så blir det ett kort och inte mer......och blommorna är jättefina! Älskar när man kan ha dom ute så där! Ser så mysigt ut.

Tygerna, läckra! Skorna jättefina! Kul!

Kramar

House and Garden by Bia sa...

Härligt med trevligheter !!
Det behöver man ibland...
Hoppas du får en fin helg !!
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga skor!! Och vin och
blommor är aldrig fel, jag gillar
dina foton
Kramar och fin helg/AM

Vardag och flärd sa...

När du inte ens tänkt på att fota förstår jag att ni hade en jättetrevlig lien resa! Vilka häftiga skor! Undrar nu vad du ska göra av det gulliga tyget. Vad tyckte mamma bäst om, skorna eller tyget?
Ha en fin helg, vännen!
Kramar Eva

Draffin Bears sa...

Lovely to discover your beautiful blog and love all your pretty roses.
Thanks for visiting mine.
Enjoy the weekend
Hugs
Carolyn

Sari sa...

Hihi! Jag tycker dina foton är underbara!
Vilken härlig resa!
Och grattis till den långa vänskapen! Hoppas den håller i sig i 25 år till!
Kram Sari