19 maj 2015

Gissa resmålet...


Det har varit mycket länge för mig nu. I april var vi dock  
iväg en sväng. Här ser ni vårt mål i fotots övre del. Kan 
ni gissa?

Japp, vi har varit i Miami Beach igen!

Underbara dagar med sol och värme. Mmm...

Ni har fått se så många strandbilder tidigare
så nu blir det Ocean Drive på kvällstid som 
omväxling.

När vi äntligen tog oss dit ner igen så undrade vi
varför vi låtit det dröja så länge.

Det är en speciell stämning och känsla där. Svårt
att förklara men så härligt!

Ha en fin vecka!

13 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Inte lätt att gissa när man aldrig varit där...
Läckert med de upplysta hotellen. Förstår att ni thar det gott "over there".
Allt gott
Anette

Hanna sa...

Så härliga bilder.
Har varit precis där, två gånger, senast i januari.
Ha en bra dag!
Hanna

Polargrevinnan sa...

Ja, jag känner igen mig.
Strandliv på dagarna och Ocean Drive
på kvällen. Härligt!
Kram Viola

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, ja, ja, tänkte väl det! Har det gått ett litet tag och ni inte varit där så stämmer det liksom inte. Verkar väldigt härligt och nu har ni varit där så många gånger så nu "kan" ni det verkligen, förstår jag! Gott!
Kramar

Sari sa...

Åh, vilken härligt underbar resa ni verkar ha gjort!
Kul och skönt att komma iväg när man behöver det som mest!
Ha en fin pingsthelg!
Kram Sari

Evas Kvarnaro sa...

En svår gissning, har aldrig varit 'over there', men ändå 'över till Kina och Vietnam', inte dåligt det heller.
Miami Beach ska vara coolt sägs det . . .
Har du inga fler bilder och berättelser om den resan, tack gärna.
Må väl/ Eva

Evas Kvarnaro sa...

En svår gissning, har aldrig varit 'over there', men ändå 'över till Kina och Vietnam', inte dåligt det heller.
Miami Beach ska vara coolt sägs det . . .
Har du inga fler bilder och berättelser om den resan, tack gärna.
Må väl/ Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt med en resa, och till
ett underbart resmål.
Ha en fin midsommardag
Kramar/AM

Vitt hus med svarta knutar sa...

Väcker längtan tillbaka för mig. Vi har firat jul och nyår i Miami Beach två år i rad. Jag känner igen mig när jag tittar på bilderna.
Kram,
Regina

Marie maräng sa...

Vad härligt med en resa!

Önskar dig en fin sommar!

Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Roligt att höra från dig på min blogg. Har undrat ibland hur du har det, hoppas allt väl och så där! Kramar

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!
Trevlig helg!
Kram Marie

Linda sa...

Beautiful! :)