22 mars 2015

Suverän peeling!

Måste bara få tipsa er om denna suveräna peeling.
Har ni också stått och gnott ansiktet med kornig
peeling genom åren? Det har iallafall jag och har
väl känt mig ganska nöjd med det.
Nu har jag gått över till Emma S. "ageless  enzyme
peel" i stället. Smeta ut över ansiktet, vänta en minut
och skölj av. Huden blir hur fin som helst. Mina porer
syns inte alls på samma sätt längre och huden känns
verkligen ren. Kommer inte att släppa den i första
taget! Någon som provat den?

Roligt att läsa era kommentarer om den färgglada
väskan!

Ha en fin vecka!

5 kommentarer:

Anna sa...

Den har jag inte provat men den verkar ju jättebra!

"Roliga" vet jag inte precis om jag tycker de är när de inget ser...
Jag är nog mer förvånad!:)

Kram Anna

House and Garden by Bia sa...

Wow det låter som det är något för mej...tack för tipset ;))
Kul när man får tips om bra saker ;))
Ha en fin måndag !!
Kram bia

Vardag och flärd sa...

Det är kanske en peeling jag skulle prova, verkar ju så enkelt. Jag använder loofhatvättlapp i ansiktet och över hela kroppen och jag tycker det funkar jättebra men peelingen tillför ju något också så det var ett bra tips.
Jobb ja, det verkar inte bli någon bättring för oss. Är det så att du och jag är för ambitiösa och vill allt och kan inte säga ifrån? Jag funderar på det mycket och när det blir för mycket gapar jag och skriker och då är man ett hysteriskt fruntimmer. Kanske lika bra att säga upp sig .....
Hoppas du får en bra vecka trots allt jobb, vännen!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hej!nä den har jag inte provat...använder sällan peeling,men tackar för tipset om i fall att :) ha en fin vecka< kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har inte provat, men gillar hennes saker så jag ska prova. tack för tipset.
Kramar/AM