05 mars 2015

Projekt pågår...

Var på symässan på Kviberg i helgen och där inhandlades
ett och annat. Och kanske mer än så... Dessvärre!
Nåja, dessa nyinköpta tyger högg jag tag i och satte i gång
med direkt på lördagskvällen. Mycket duktigt för att vara
mig måste jag få säga! Jag är ganska trögstartad när det gäller
att få i gång symaskinen annars. Tror liksom att allt är klart
bara jag kommer hem med kassen med materialet...
Väskan är visserligen inte klar än men den är något längre
gången än på fotot. Och klar skall den bli, så är det bara!

Ha en skön helg!

11 kommentarer:

Anneli sa...

Låter skoj med symässa.
Har faktiskt aldrig varit på det....
Läcker din väska blir, snygg.

Önskar dig en fin helg redan nu,
kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Kan tro att du handlade en hel del tyger, kul! Jag kom inte iväg till mässan för vi var i stugan men ska åka till Stoff o stil och köpa tyg till färgglada kuddar, lättsytt så det blir nog gjort.
Vilken läcker väska du håller på med, så somrig och fin i färgerna!
Hoppas du har det lite lugnare nu och har "kommit i fas"!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hej! riktigt läckert tyg!! antar att det finns massor av underbara tyger på den där symässan "Blink" trevlig helg <3kram Jessica

Sari sa...

Hejsan! Vad kul med mässa!! Jag hade tänkt att åka till Syfestivalen i Stockholm för några veckor sedan, men blev sjuk..... Fin väska du sytt i härliga vårfärger!!
Trevlig helg!
Kram Sari

Evas Kvarnaro sa...

Härlig färg, jag gillar glada färger.
En symässa har jag aldrig varit på,
men jag skulle vilja resa till Stockholm när Trädgårds-mässan är där.
Men som vanligt blir där väl 'smockat med folk', gillar inte att trängas.
Må väl/ Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Ett gladtyg! Jag blir glad när jag ser det. Tycker om färger. Och vilken energi du verkar ha!
Kramar

Marie maräng sa...

Vad duktig du är! Det låter kul med symässa någon som har jag aldrig varit på.

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

Kul med sy mässa...vad coola katter du har ;))...vad är det för ras ?
Jag har två siameser och två huskatter...tre för många, hehe...
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härliga sommarfärger, det är en fin väska.
Kramar/AM

Änglarum sa...

Hej! tusen tack för din goa kommentar <3 det är så mysigt att smyga fram påsken..litegrann :))) plåtäggen köpte jag på mataffären Netto,men såg att det fanns snarlika på Blomsterland här.Ha det gott<3 kram Jessica

underbarahem sa...

Det brukar vara Symässa i Borås också, men jag har aldrig varit där... det låter kul, kanske skulle göra ett besök där nästa gång.
Birgitta