11 maj 2014

Kort av olika slag...

Stod ju på en liten marknad på Långfredagen så inför
den gjorde jag bl.a några kort.

Sålt!
Inte många blev sålda men så har jag ju rara vänner
som "stödköper".  =0)

Sålt!

Det blir jag ju väldigt glad över...

Sålt!

 Sålt!

Sålt!
Och de säger att de tycker om dem!

 Sålt!

Vad skulle man göra utan sina vänner??!

Sålt!

Sålt!

Sålt!
Jag är så glad att jag har dem...

Sålt!

Även om det är en som numera saknas... Henne
tänker jag oftare på än jag tror ni kan ana. Men
hon finns med mig varje dag, i mer eller mindre allt
jag gör. Och jag vet att hon finns där. Hon håller 
ett vakande öga på mig. Det är jag helt säker på...

                                                                                                        Sålt!


Hoppas att ni har en bra söndag!!

8 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! dina kort är ju så fina <3 vet jag att det är något särskilt jag skall på eller uppvakta då vet jag vem jag kan köpa av :)klart din vän finns hos dig! jag tycker livet är rätt vemodigt i mellanåt,ena dagen glädje o nästa sorg! svår balansgång.Må så gott kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina kort, du är jätteduktig. Ledsamt med din vän.
Kramar/AM

Hanna sa...

så fina kort
Ha en bra vecka!
Hanna

Gunillasljusglimtar sa...

Jaadu gör såå fina kort!Ska absolut tänka på dej när det behövs...Jaa jag säger som Jessica,livet är så vemodigt ibland:(..Det ena på det andra drabbar vänner,släkt m.m Vet att du tänker på din fina vän och att hon är med dej ♥ Kram gunilla

Anneli sa...

Underbara kort.
Konstigt att du inte sålt allihop............köper gärna av dig när det är aktuellt.

Jobbigt och ledsamt för dig att du förlorat din vän, man tappar liksom fotfästet ibland när sådant händer..............

Kramar Anneli

Solglitter sa...

Underbart vackra kort!
Ååå jag förstår att det känns tomt efter din vän...beklagar men tror som du att hon finns med dig <3
Ta hand om dig nu och ha en fin fortsättning på veckan <3
Kram Lollo

Titti sa...

Tittar förbi här för första gången. Fina kort . Jag tillverkar ochså kort emellanåt..Ha en fin dag //Titti

NinaH sa...

Oh så vaaaackra kort!!
Efter viss bortvaro från blogvärlden har jag nu äntligen haft tid att njuta mig runt bland bloggfavoriterna! (Bland annat din blogg!) Lovely!