31 maj 2014

Beställning...

Hur är det med er där ute? Tänk att maj också snart har
gått! Jag fattar ingenting... Var tar tiden vägen?!! 
Här en liten beställning som jag var väääldigt sen med
att göra men det var till en väldigt förstående bloggvän
som väl var. (Ursäkta lite oskarpt foto, håller på att lära 
mig en ny kamera...) Det trista var att när jag väl fick gjort 
och postat armbandet så tog det en vecka (!!) innan det
kom fram. Och det skulle kanske 3 mil eller nå´t. Vad
pysslar de med på Posten kan man undra?! Jag var i
princip säker på att det försvunnit helt när mailet kom
att det äntligen var framme. Skönt!
Nej, nu skall jag sätta i gång och jobba!

Ha en fin fortsättning på helgen!!

10 kommentarer:

Änglarum sa...

Så fint armband!håller med dig posten är inte vad den varit!! har varit ute för många o långa förseningar..tur att det kom fram i af :)här har åskan gått fyy..men nu är den förbi,så man vågar sitta här.må så gott vännen< kram Jessica

Vardag och flärd sa...

Hej vännen! Hoppas du haft det riktigt bra och att kommande vecka blir "lagom".
Ha ha, det var en historia med armbandet men du kan tro att jag är glad för det!
Ha det nu fint, vännen, vi hörs!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Tjabba! Tack för kommentaren och är det sant, har ni redan varit där ni varit - vart tar tiden vägen, jag bara undrar......förstår ingenting. Hoppas det kommer bilder.....Du gör så fina kort och fina armband, det verkar som om du fått riktigt flyt nu! Underbart!
Stor kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stilrent och snyggt med den stora pärlan. Och så var det juni, behöver nog sätta broms på den här fina månaden.
Kramar/AM

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilket fiint armband! Ja det har jag undrat LÄNGE vad posten håller på med! Tack för din titt,blev så glad:) Vad skönt för dej att fått färg på andra breddgrader:) Ja vi får väl se hur denna solducsh verkar,299.- håller 10 dagar o då kanske jag kan sola lite försiktigt här sen..Är ju rödhårig i botten så vill inte ta för mycket risker..Hoppas det går bra för dej Kram Gunilla

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilket fiint armband! Ja det har jag undrat LÄNGE vad posten håller på med! Tack för din titt,blev så glad:) Vad skönt för dej att fått färg på andra breddgrader:) Ja vi får väl se hur denna solducsh verkar,299.- håller 10 dagar o då kanske jag kan sola lite försiktigt här sen..Är ju rödhårig i botten så vill inte ta för mycket risker..Hoppas det går bra för dej Kram Gunilla

Hanna sa...

så fint armband

Äppelblom sa...

Det armbandet gillade jag. Ska gå in på din hemsida och kolla om det har blivit något nytt, för det var ett tag sedan nu.
Ha det gott!

Marie maräng sa...

Snyggt armband!
Vad tråkigt att det tog sån tid är posten att leverera det :(

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Elna sa...

Du gör väldigt vackra smycken och det är inte alltid lätt att hinna med. Jag ligger efter med det mesta *ler*.

Kramen