13 april 2014

Paris, del 2

Första kvällen i Paris gick vi en sväng i kvarteren där vårt
hotell fanns.. Där fanns en "dyr gata" med många fina 
skyltfönster. Rue du Faub. Saint-Honoré stod det på 
gatunamnsskylten.

Här lite tillbehör till brudklänningen ovan.

 Och lite fler. Så även ett strumpeband!

Och varför inte något nytt smycke?

Ni ser ju priserna. Som hittat!

Några ringar att välja på...

Här lite tjusiga kläder i djuriska färger.

Paljetter och pastell!

Paljetter och spets, tjusigt!

Denna var lite extra fin tycker jag.

Här en kul skapelse med tillhörande hatt!
Hoppas att ni gillade fönstershoppningen!!
Det kommer fler skyltfönster från en annan
"dyr gata" längre fram.
Ha en fin vecka!!

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det syns att det är dyrt, väldigt tjusiga kläder och smycken. Roligt att du fotat skyltfönster.
Kramar/AM

Vardag och flärd sa...

Det är roligt att titta på alla dyrbarheter och vacker design men .....
Kul att du visar!
Ha en fin påskvecka, vännen och var rädd om dig!
Kramar Eva

Anette Ryan sa...

Fönstershopping är aldrig fel. Kanske det bästa i denna typ av affär då jag antar eller iallafall jag skulle känna mig rätt bortkommen i den miljön om jag gick in i afffären. Dessutom är jag ofta ganska praktiskt klädd när jag turistar så man ser alldeles för rejäl ut för att gå in i denna typ av affär.
Underbara bilder i förra inlägget.
Kram Anette

Blommiga Rutan sa...

Oj så mycket vackert!
Hoppas att du hade underbara dagar i denna underbara stad.

Önskar en skön påsk till dig
Kramar Anncathrine

House and Garden by Bia sa...

I love Paris!!!
Ha det gott där!
Kramis bia

Marie maräng sa...

Så mysigt att gå omkring och fönstershoppa... då spelar det ingen roll att det är dyrt :)

Önskar dig en fin fin påskhelg!
Kram Marie