18 mars 2014

Shoppingen i Kiel...

Jag lovade ju att visa vad jag köpte i Kiel! De har visserligen
gått några veckor en bättre sent än aldrig väl?? Dessa skor
kunde jag inte motstå!

Och så lite choklad till påsk...

En förpackning Yankee Candle doftljus. Till fyndpris!
Många fina dofter i den.

Och varför inte passa på att köpa värmeljus med
juldoft till bra pris när chansen finns? Sugared apple 
och Christmas Rose plus två andra ljus.

Ett par söta kaninungar som passar till påsk!

Och kycklingar. Eller är det kanske ankungar?
Söta är de i vilket fall och till påsk skall de fram!

Sen trodde ni att ni skulle slippa va´?! Taa daa, två
stuvbitar hittade jag också vad klart! Ni känner ju mig
och mitt tygberoende vid det här laget...
Vad tror ni, kommer jag någonsin att sy något? Nåja,
de funkar bra som tittgodis också.

Idag jobbar jag hemma för andra dagen. Det känns lite
lyxigt måste jag erkänna. Har lyckats ro hem ett annat
uppdrag än det vanliga jag sitter på hos kund. Det är
så skönt!!

16 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Superfina skor, så snyggt med nitarna och klackarna. Och jättegulliga små djur. Så mycket roligt du köpte.
Kramar
AnnaMaria

Äppelblom sa...

En liten hälsning till dig och tack för kommentaren.
Det var många fina saker du shoppat på din resa.
Må så gott och ha en fin vårvecka!

Marie maräng sa...

Supersnygga skor.. dom skulle passa mig perfekt ;)

Ha det så gott!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Supersnygga skor.. dom skulle passa mig perfekt ;)

Ha det så gott!
Kram Marie

Min plats i solen sa...

Vad mycket fint som fick följa med hem från Kiel och självklart skulle tygbitarna med hem också. Det vore inte du annars. ;)

Sköt om dig!

Kram Lotta

Anneli sa...

Härliga skor, kommer passa utmärkt i vår och sommar.
Doftljusen blev jag avis på, så många olika dofter.

Gott att kunna arbeta hemifrån, och styra lite som man själv vill.

Ha det gott,
Kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Så gott för dig att kunna jobba hemma en del, då kanske det känns bättre för dig (men det gäller att ha disciplin).
Urläckra skor och andra fina fynd! Kan tro att du fick med lite tyger hem också, någon gång kommer de till användning!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

svart vitt och rött sa...

De där sommarskorna förstår jag att du inte kunde motstå. Det hade jag nog inte heller kunnat :-) Jättefina! Kul att handla utomlands... det blir ju lite annorlunda än det som finns här, som dina godsaker till exempel. Härligt! Ha det gott!

Sari sa...

Oj, vad mycket fint du hittat på din shoppingresa!
Skorna är jättesnygga! Förstår att du längtar till vårvärmen nu!
Den där hallonmoussen ser smarrig ut! Vi är faktiskt urdåliga på att äta efterrätter här hos oss. Måste fixa nåt till helgen. Nu blev jag sugen på något smarrigt!
Kram Sari

Gunillasljusglimtar sa...

DET var mycket gulligt o bra ha saker du handlat i Kiel! Hoppas du har det gott? Här fullt upp nu igen...Får bromsa ner lite ibland! Kramis Gunilla

Hanna sa...

så mycket fint du köpt.
ha en fin kväll
Hanna

Änglarum sa...

Hej! så kul med shopping..härliga doftljus mmm.Skorna kommer du bli fin i när värmen kommer :) just nu kom våren av sig! Ha en fin forts på veckan kram kram Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

Det var många fina fynd du gjort. Så fina sommarskor...kan förstå att de fick följa med hem.

Må så gott

Kram Karin

Marie maräng sa...

Önska dig en fin helg med massor av härlig vårsol!

Kram Marie

Rost och rädisor sa...

Du hittade ju en hel del! Tofflorna jättesnygga!

Önskar dig en trevlig helg /Anette

House and Garden by Bia sa...

Snygga skor....härligt till sommaren...det blir kanske ett par favorit skor ;)))önskar dej en trevlig helg!
Kram bia