07 februari 2014

Vilken underbar känsla!

Bild lånd från: http://blo64rt.blogspot.se/

Efter veckor då jag pendlat mellan hopp och förtvivlan, 
ilska och glädje samt en hel massa andra känslor där 
emellan gjorde jag idag något som kändes så himla
rätt fastän det var långt i från självklart. Och jösses, 
vad stolt jag är över mig själv!! Och vilken euforisk 
känsla jag haft några timmar i kväll. Rena ruset!
Låt oss nu bara hoppas att jag inte ställt till det alltför
mycket för mig och att det blir bra ändå i långa loppet.
Jag har vilket fall följt mitt hjärta och min magkänsla 
och just nu var det väldigt viktigt för mig. Att inte vika 
ner mig... Att inte låta någon bruka "Management by 
Fear"...
Att utmana sina rädslor är vare sig lätt eller självklart, 
men när man väl gör det... Wow!!

11 kommentarer:

VisaLiza sa...

Låter spännande, håll fast vid den känslan. Kramar Liza

Anette Ryan sa...

Något annat än att instämma med vad du skrivit går ju inte. Visst är det en skön känsla när man gör något man inte vågat eller trott sig klara av.
Bra gjort!
Kram Anette

♥ Carina ♥ sa...

Heja du! Vad det nu är du har gjort... ;)
Kram och go'lördag!

bakom berget sa...

Då har du gjort nåt bra. Var stolt över det och fortsätt i den stilen.

Kram Åsa.

Änglarum sa...

Hej! tack för hälsningen :) skulle vara kul absolut,om du har vägarna förbi,man kan ju ta en fika på stan om inte annat :)jag är nog lite feg jag med ..:O lycka till med ditt beslut,låter som du gjort rätt!! Go girl <3 trevlig fortsättning på helgen! kram Jessica

Vardag och flärd sa...

Grattis vännen, till ditt beslut! Att du äntligen har bestämt dig förstår jag känns riktigt härligt. Att vandra mellan här eller där är påfrestande.
Nu önskar jag dig LYCKA TILL!
Kramar Eva

Vitt hus med svarta knutar sa...

Var stolt över att du står upp för dig själv!!! Lycka till!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Heja tjejen, det kommer bli bra. Rätt inställning.
Kramar/AM

Hanna sa...

Heja dig!
Ha en fin söndag
Hanna

Marie maräng sa...

Så härligt.. bra gjort!

Önskar dig en fin söndag!
Kram Marie

Lily sa...

Så härligt att du lyssnat på o följt ditt hjärta <3
Kramar
Lily