28 februari 2014

Äntligen fredag och lite vila!

Ja så är det, det har varit en väldigt hektisk vecka på
jobbet och i mitt huvud. Många tankar rör sig där. Det
händer nya saker på min arbetsplats varje dag känns
det som. Svänger liksom lite för mycket hit och dit för
att jag skall få ro. Därför är det extra skönt med helg
nu. Då känns det bra att titta på lugnet i detta foto.
Herr Vit i sällskap med min söta "trasdocka" på
gästsängen. Mmm... Vem är sötast tro?  =0)

Snart dags för Let´s Dance! Jag är så nyfiken på hur
Patrik Sjöberg kommer att hantera det hela. Med dessa
speciella kläder och allt. Vad tror ni? Fixar han det?

I morgon blir det ett besök på Symässan på Kviberg
med en god vän. Längtar efter att få umgås lite med henne
bland tyger och annat kul. Bra för själen!
Ha en skön helg!

12 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Oj vad fin kisse...vi har fyra stycken!!!....här blir det också Let´s dance för hela slanten...just u är det ju paus...spännande!
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vi tittade, till och med maken, och det var nog för att just Sjöberg och Steffo var med. Benjamin kommer bli grymt bra, vilken stjärna!
Herr vit är sötast.
Kramar/AM

Anette Ryan sa...

Skönt med helg att återhämta sig på. Har svårt att tänka mig Patrik Sjöberg dansa! Du får berätta hur det går eller så får jag kolla in Expressen.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Anette

♥ Carina ♥ sa...

Själv var jag mest nyfiken på Benjamin Wahlgren :)
Tycker att alla gjorde en bra första gång :)
Hoppas du haft det bra på symässan.
Kram

Änglarum sa...

Hej! herr vit är nog sötast :)) härligt att få strosa bland sånt man tycker om,och i en god väns sällskap!har varit på en riktig tur nu på fm!kom bla hem med krispiga vit/gröna tulpaner...ha en fin helg <3 kram Jessica

Anneli sa...

Pissen är sötast!
Extra roligt att titta på Let´s dance när "gamlingarna " är med.
Tycker nog att de klarade sig hyggligt ändå.

Jasså du bor i mina trakter.......runt Göteborg?

Ha det gott,
Kram Anneli

Gunillasljusglimtar sa...

Söta du! Bra att du kan varva ner lite emellanåt! Jag tyckte han var riktigt duktig:)) Kraam Gunilla

Lily sa...

Stilig han är, Herr Vit!
Bra att du kan återhämta dig lite på helgen.
Var rädd om dig!
Kramar
Lily

♥ Carina ♥ sa...

Sv: Tänkte att han är ju så ung. Sedan är han ju begåvad, har det i generna liksom ;)

Tiger sa...

Klart att Herr Vit är sötast! Men dockan var väldigt fin den med. ;-)

Här har det också varit hektiskt på jobbet. Ibland behöver man bara ta det lite lugnt.

Vårhälsningar
Elisabet

Finurliga Fröken sa...

Jag missade helt lets dance. Även om jag tycker om de så glömmer jag aldrig bort de eller har inte tid.

Hoppas att du och din vän fick en fin dag tillsammans. Och att du får en lugn dag imorgon så du är laddad inför en ny vecka. Kram

Solglitter sa...

Klar Herr Vit är sötast!!
Hoppas din helg varit underbar och önskar dig en finfin ny vecka :)

Å du, Patrik Sjöberg klarade det rätt bra tycker jag eller hur...fniss...
Kram ~Lollo~