18 januari 2014

Vackra tyger!

Alltså... Vad är det med mig och tyger? Framför allt vackra
reatyger?! =0) Jag kan bara inte låta bli att passa på att utöka
tygförrådet. Och det hade väl varit okej om jag bara gjorde
något! Det minsta, minsta lilla av allt jag skulle vilja göra...
Men jag fortsätter att fantisera och göra ingenting. Bra? Nej,
det känns inte så. Jag måste bara få ordning på vad det nu
är med mig... Men tygerna är fina, eller hur?! Hi, hi.
Hoppas att ni har en fin lördag!

PS. Är det någon mer än jag som inte kan scrolla nedåt i vänners
kommentarsfält och därmed inte kommer åt att kommentera? DS.

15 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Otroligt söta tyger!!! Kan förstå att du var tvungen att köpa dom ;)

Kram Susanne

Hjärtruds Stuga sa...

Oj...det där hade kunnat vara mitt inlägg. Jag köper också tyger som jag lägger på hög bara för att jag tycker att de är så fina. Vem vet ...någon dag kanske jag gör något med dem.

Må så gott och ha en fin lördag.

Kram Karin

Anneli sa...

Jamen...............vackra tyger kan man väl aldrig få för många av?
Tids nog kommer du sy något fint av dem.
....och så länge är de ju söta bara där de ligger.

Kram Anneli

Vitsippan sa...

Hejsan !

Precis så gjorde jag förr, hade hur mycket som helst att välja på, sydde nya stolsdynor ,små dukar/tabletter.
Gillar särskilt det svarta till höger och det blå t.v.

Kanske jag skulle börja med det igen, datorn tar över allt man gjorde förr. Två symaskiner som bara står. Är jag riktigt klok, tänk så kul det var då.

Kom på att jag kan göra en fondtapet som huvudgavel med en gammal tavelram. Om det nu blir av


Kram och må så gott !
Mi

Suss o Kai sa...

Vilka undrbart vackra tyger :) kram Suss

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina tyger! Jag förstår att du "samlar" på dem, en vacker dag kanske du gör ett vackert lapptäcke för dubbelsäng;-)
Kram,
Regina

Älskade pion sa...

Alla samlar vi på något.;)Jättefina tyger..bra att ha tyger.;) Ha en skön söndag.Kram Ulrika

Anette Ryan sa...

Härliga tyger!
När jag går i tygaffärer ibland känns det lite som att vara i en godisaffär. Det ser så läckert ut och man blir så sugen på att plocka en massa gott i korgen. Fast jag syr inte så mycket så det är ganska lätt att låta bli.
Kram Anette

Vardag och flärd sa...

Ja, det är nåt med tyger och garner, nåt magiskt! Tänk när den dagen kommer när man kan ta tag i allt och bara skapa!
Har sett att det är fler som har problem att scrolla men än så länge har jag lyckats.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Ja du man har sina böjelser :)) håller med jätte fina tyger ♥ har dock inga problem med blogger för tillfället!hoppas det löser sig!kram kram Jessica

Marie maräng sa...

Så många härliga tyger du hittat.. vissa saker kan bara inte låta bli ;)

Jag har inte haft några problem, hoppas det ordnar sig!

Önskar dig en fin start på den nya veckan!

Kram Marie

Marie maräng sa...

Så många härliga tyger du hittat.. vissa saker kan bara inte låta bli ;)

Jag har inte haft några problem, hoppas det ordnar sig!

Önskar dig en fin start på den nya veckan!

Kram Marie

Hanna sa...

Jättefina tyger.
Hanna

Hanna sa...

Jättefina tyger.
Hanna

Min plats i solen sa...

Finfina tyger! Och jag är säker på att du kommer använda dem. När du är redo. :)

Det är strul med att scrolla hos en del, framförallt hos er som har pop-up fönster.Men för mig funkar det att placera pilen inne i fönstret, vänsterklicka och sedan gå neråt med pilarna på tangentbordet istället. Då kan jag scrolla neråt och kommentera.

Ta hand om dig kära du och ha en fin helg!♥

Varm kram
Lotta