02 december 2013

Underbar bakbok!


Igår kväll, på ICA Maxi, sprang jag på en
helt underbar bakbok!

Bara titta och njut...


Mmm...


Gissa om jag blir sugen på att baka?!


Kolla skorna!


Så gulliga! Har ni gjort cakepops någon gång?
Jag har inte provat att göra så´na.

Läckra färger!


Visst ser den härligt inspirerande ut?!


Det ser så himla gott ut!


Så här ser omslaget ut. "Just Sweet, 
Manuelas sötsaker" av Manuela Kjeilen.
Rekommenderas! Om inte annat som tittgodis...

Ha en bra vecka!

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är min tur och bjuda på fika på fredag em på jobbet, såna där cakepops skulle vara läckert.
Fin bok.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Rummet sa...

Ja, nu blev man sugen på att baka när man ser ditt inlägg från boken.
Igår blev det i alla fall saffransbak.
Ha en fortsatt fin vecka.
kram Britt

House and Garden by Bia sa...

Oj så gott och pastelligt ;)))
har aldrig gjort cakepops...förresten så bakar jag aldrig, tyvärr....men jag äter gärna bakade saker, hihi.....
ha det bra!!
Kram bia

Gunillasljusglimtar sa...

JAA den såg verkligen go' ut den boken:) Fast det gör ju Per Morberg med',hahahaha..Kram på dej ♥ Gunilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Mmm, det såg verkligen gott och fint ut. Ska nog titta efter den där boken...
Kram
Marie

Änglarum sa...

Gokväll!så fina o goda de ser ut mums!! knappast kan jag få till något så ljuvligt <3 har ju inte försökt heller så ... hur som helst sockersött.ha en fin vecka! kramiz Jessica

Hanna sa...

Verkligen mycket gott och fint.
Kram
Hanna

Melody and M.E sa...

Det ser ut som en bok som skulle passa in på min hylla i köket! Vacker att se på och inspirerande när baklusten sätter in!
Tack för tipset! Hoppas den finns på "mitt" Maxi!
Kram M.E

VisaLiza sa...

Verkligen inspirerande bilder! Kramar Liza