24 november 2013

Julkortsverkstaden avslutad...

Jag och goda vännen gjorde ju julkort i 
fredags kväll.

  Jag hade en vansinnigt lång startsträcka!

Trots att vi började vid halv sex så hade
jag bara gjort sju stycken vid halv två på
natten.

Dessa kort är sålda.
Men så igår satte jag mig igen.

Och fortsatte...

Och se, då kom inspirationen!

Kort efter kort skapades.

De gröna korten är sålda.
Till långt fram på natten. Igen...

Det var så roligt så jag gjorde ett antal
till idag.

Högra kortet är sålt!
Är det någon som är intresserad av att köpa
något av mina kort så kostar de 30 kr/st inkl.
kuvert. Alla är stämplade med embossingstämpel
inuti med texten "God Jul och Gott Nytt År".
Maila på rosorokaprifol@live.se

Hoppas att ni haft en fin helg! Nu skall jag se
Allt för Sverige.

11 kommentarer:

Änglarum sa...

Go kväll! så fina julkort du skapat! visst går timmarna fort,när man skall pyssla fem timmar svischade förbi för oss i går kväll,vi hann inte så mycket,så det blir ett tillfälle till!men roligt är det! Ha en fin kommande vecka<3 kram Jessica

NinaH sa...

Åh så fina kort du gjort!!

Vardag och flärd sa...

Ibland tar det väldigt långt tid innan det lossnar, men sen forsar det fram ser jag! Riktigt fina kort har du gjort!
Kramar Eva

Lilla Rummet sa...

Så jättefina julkort du skapade. Har också gjort egna i år. Det blir lite mer personligt att få ett egengjort.
Ha en fin vecka.
kram Britt

Hjärtruds Stuga sa...

Det blev många fina kort till slut.

Må så gott

Kram Karin

House and Garden by Bia sa...

Åh så duktig du är på att göra kort....jättefina!
Skickar inte så mycket julkort nu för tiden....nä annat var det förr...mycket var bättre förr....men inte allt, hihi.....
Kram bia

Marie maräng sa...

Oj.. så duktig du är!
Det blev ju en hel del till sist :)

Fin fina!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Produktiva du! Så fina dina kort blir, ja, jag håller på att lära mig och jag kletar och kladdar, jag har så dålig disciplin på det där. Jag tycker det är kul att stämpla och då är det kört, det blir färg precis överallt, som en unge, du vet!
Agneta kram

VisaLiza sa...

Tjusiga kort! Onekligen en flitig tomteverkstad :) Kramar Liza

Hobbykällaren sa...

Vilken härlig kavalkad av kort, så fina. Önskar dej en skön adventshelg. Kramar från oss.

Hanna sa...

s¨å många fina julkort.
Ha en fin adventshelg!