07 november 2013

Flitens lampa...

... har länge varit helt släckt hos mig. Strömbrytaren har
liksom varit borta, väck, kaputt.
Men nu så, ja den blinkar iallafall lite stundtals. Tidigare i
veckan blinkade den fram det här armbandet.
Så himla härligt att ha kommit i gång lite!!

I morgon bär det av nordost över i landet. Skall träffa min
underbara Tant Öst och vi skall roa oss som bara tjejer
kan. Vi skall gå på Ladies Night! Vad gör man inte för att
få anledning att träffas?!!  ;0)
Tant Öst, akta dig så att jag inte kramar dig sönder och
samman i morgon!! Det skall bli så underbart kul att träffa
dig!!
Er andra får jag nöja mig med att önska en riktigt härlig helg!!

17 kommentarer:

Anneli sa...

Mycket fint armband, duktig du är.
Kul och pyssla och knåpa, själv har jag knåpat ihop en gran idag.

Önskar dig en trevlig helg tillsammans med vännen nu,
Kramar Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snyggt, det kan du ha på dig på Ladies night. Så roligt ni kommer få.
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

Åh vad roligt det låter. Jag är övertygad om att ni kommer att få skitkul.
Ditt armband är verkligen snyggt. Ska du ha det på dig i helgen?
Njut av Ladies Night och din goa vän nu och ha en superkul helg.

Kram Åsa.

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Härligt när en får inspiration att pyssla :) Älskar den där skylten bakom armbandet med!

Ha en fin kväll <3 Jennie

PS. YANKEE CANDLE-tävling på min blogg :)

House and Garden by Bia sa...

Såå snyggt armband....jag var på Ladies Night första "säsongen" så det är några år sedan...men det var trevligt vi åt skaldjurs platå...mums!! och killarna sjöng såå bra och var snygga med, hihi...
Hoppas ni får trevligt!
Kram bia

Hanna sa...

så fint!
Ha en toppen helg.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Så roligt med Ladies Night! Ta på dig ditt fina armband och ha det himla roligt!
Kramar Eva

Lilla Källängen sa...

Men så fina smycken du gör och vilken mysig blogg!
Vad kul att gå på Ladies Night, hoppas ni får riktigt kul!
Kram Anneli

Lily sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lily sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Solglitter sa...

Så fint!
Ha en härlig helg vännen,
Kram Lollo♥

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefint armband verkligen! det klart du ska ta på dej det till ladies night! Gud så kul :) trevlig helg nu..jag åker till London o återkommer nästa fredag,tror jag:) Kram Gunilla

Marie maräng sa...

Vad kul att inspirationen kommit tillbaka :)

Åh.. vad kul att gå på Ladies Night!
Hoppas det blir en härlig kväll!

Kram Marie

♥ Carina ♥ sa...

Så fint armband!
Hoppas du får en supertrevlig helg!
Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Ibland går det trögt. Men bara man kommer igång så…
Snyggt armband! Jag var också på symässan och handlade lite smyckesgrejor. Men sen har det inte blivit något.

Ha en härlig helg!
Kram Agneta

Älskade pion sa...

Fint armband,åhhh du kommer säkert få det alldeles underbart trevligt.;)Kram Ulrika

Änglarum sa...

Ha en toppen kväll! :)) o snyggt armband..kram kram Jessica