29 oktober 2013

Söta saker...


Jag har en viss förmåga att inte kunna motstå
söta saker. Ok, både söta saker och sötsaker... =0)

Så det slank med lite smått och gott härom
sistens när jag besökte ett trevligt litet varuhus
på landsbygden. Jag gillar verkligen så´na 
ställen. Så mycket fint de hade av alla de slag!

I morgon kväll bär det iväg över havet. Jag och
en väninna skall ta en tur till Kiel. Ingen är gladare
än vi att stormen nu passerat... Ser fram emot
detta!

Missa inte Symässan på Kviberg nu i helgen!!

13 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Jag är precis som du svag för söta saker och sötsaker. Kan förstå att du inte kunde motstå de fina sakerna du visar.

Ha en riktigt skön resa till Kiel.

Må så gott

Kram Karin

NinaH sa...

Verkligen jätte-söta!

Hanna sa...

Ja du jag är också så svag för söt saker, men även söta saker, här är det i den ordningen.
Hoppas att du får det bra i Kiel.
Ha en fin dag
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Hej,
Åh vilka fina saker du har pysslat fram. Tack för tips. Jag har massor av askar hemma.
Härligt med en tur med väninnan. Vi ska till Kiel nästa år på Champions League finalen i handboll. Har aldrig varit där. Ha det toppen
Kram Agneta

Älskade pion sa...

Fina saker du köpt.ha en trevlig vistelse i Kiel.Kram Ulrika

Vardag och flärd sa...

Ha ha, har du varit på Göksäter?
Ha det fint i Kiel så ses vi på symässan!
Kramar Eva

Anette Ryan sa...

Jaha du här sitter jag och väntar och väntar....på att det ska växa! ;-) Medans du ska ut och fara och roa dig kungligt på båttur och annat till Tyskland. Det är till att ha det bra. Så jag antar at du kommer komma hem med ännu mera sötsaker och söta saker. För visst blir det så när man ger sig iväg så hittar man alltid någor som man "behöver".
Ha en himla fin resa och hoppas stormen försvunnit och inte kommer åter.
Kram Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Åh..Kiel,dit åkte jag o min mamma många gånger tillsammmans! Fast det är ju 30 år sen..Vikken tur att stormen bedarrat ♥ Kram vännen o ta hand om dej ♥ Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då är du snart på väg mot Kiel, ha en fin resa.
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Det är väldigt svårt att motstå "lovely things"....och du hittade verkligen fina saker!
Nä, åka båt i storm hade inte varit kul, fast dom är ju rätt stadiga dom där, eller hur!
Hoppas ni har det underbart!
Agneta kram

♥ Carina ♥ sa...

Nä söta och sötsaker är svåra att motstå :)
Hoppas att ni haft en toppenresa!
Kram

Änglarum sa...

Hej! tror jag känner igen mig! inte konstigt att skåp o lådor svämmar över här fniss.. önskar dig en fin Allahelgona helg <3 kram Jessica

Min plats i solen sa...

Söta saker och sötsaker behöver vi allt då och då. :)

Jag hoppas du och väninnan har haft det fint i Kiel? :)

Tack snälla du för din fina födelsedagshälsning hos mig. Den sparar jag i hjärtat. Tack.♥

Kram på dig