10 oktober 2013

Ibland...

... känner man sig bara väldigt trött och sliten...

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gosingen, så söt.
Kramar
AnnaMaria

Vardag och flärd sa...

Vännen, tror att du menar dig själv! Men nu sticker du väl iväg på lite ledighet och då ska du koppla av riktigt! Jag ska vara ledig imorgon men det ses inte med vänliga ögon minsann men men ....
Ha det fint och var rädd om dig!
Kramar Eva

VisaLiza sa...

Sådana dagar hade det varit skönt att få vara katt! Kramar Liza

Snäckskalsdalen. sa...

Trött och sliten men gosig.....Agneta kram

Änglarum sa...

Visst är det så i bland <3 hoppas lite vila hjälper dig på traven< kram Jessica

Marie maräng sa...

Visst är det så!

Trevlig helg!
Kram Marie

Melody and M.E sa...

De orden tänkte jag när jag kom hem i kväll efter en ganska så intensiv vecka, men nu är det helg och dags att hämta nya krafter! Styrkekramar till dig!
Jag länkar till dig idag i mitt inlägg.
Kram M.E

Min plats i solen sa...

Stor varm kram till dig och en önskan om att kroppen snart är fylld med energi igen.♥

Kram Lotta

Solglitter sa...

Ta hand om dig vännen <3
Kramis Lollo

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh jag förstår dej gumman ♥ Hoppas allt går bra,fast det gör det ju faktiskt inte när sorgen finns nära;( Styrkekramar Gunilla ♥

Hobbykällaren sa...

Visst är det så ibland. Ha en bra helg.