14 september 2013

Nagelfix...

Tänk att jag fastnade i det här med att "göra naglarna"...
Men jag känner mig så mycket finare så än så länge
känner jag att det är värt pengarna. Kruxet är dock att
man tappar en del av "känslan" i fingertopparna när man
skall småpilla med något. Som t.ex. lås på smycken...
Morr!
Och jag har knappt "pärlat" sen jag började med detta
förra sommaren. Men det kanske bara är en dålig
ursäkt?! Jag kanske är lat? Jag kanske inte vill egentligen?
Jo då, det vill jag allt. Men ja, lite lat är jag allt...

Ha en fin lördag och tack för alla fina kommentarer! Jag
har det som sagt lite tungt just nu och är dålig på att
besöka er. Eller iallafall på att kommentera. Kikar in gör
jag däremot då och då. Tack för att ni finns!

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det är verkligen snyggt och jag förstår att du "fallit dit"!
Jag minns när jag hade längre naglar (än nu, för nu är dom praktiskt korta med genomskinligt nagellack) och sen kortade av dom emellanåt, då fick jag liksom lite ont i fingertopparna för dom var inte vana att ta emot.....inget problem längre.

Nu håller jag på att göra mig redo, det är både fingernaglar och tånaglar som ska hyfsas till!

Kramar, stora och medkännande....

Änglarum sa...

Hej! naglarna ser riktigt fina ut! kan tänka mig att det är lätt att få smak för det..kan inte säga mina ser så fina ut :)fina naglar på jobbet är nästan omöjligt (vårdjobb)men lite nagellack blir det i bland i af!må så gott <3 kram Jessica

Elna sa...

Wow vilka snygga naglar. Jag har provat men jag lyckades knäcka ett par samma dag *ler*.

Kramen

Solglitter sa...

Såå snyggt!! :)

Hoppas du får en fin inledning på veckan
Kram Lollo

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är snyggt med snygga naglar;-) En jobbarkompis har trillat dit på det där och hon har sååå snygga naglar i färg så det matchar kläderna. Läckert! Hoppas att saker och ting löser sig så att du får må bra och känna lust att skapa! Ha det bra och var rädd om dig!
Kram,
Regina

Melody and M.E sa...

Jag gick till salong och gjorde naglar hela förra året, men så har jag gjort uppehåll i år. Mina naglar behövde vila! Nu längtar jag igen efter att få långa naglar.
Trädgårdsarbete har tagit hårt på mina egna!
Så snygga naglar du har!
Hoppas du får en bra vecka!
Kram
M.E

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefina naglar,åhh om jag bara kunde ha såna.Tycker mina stora händer förstör med sånt men men..Tack för att du titta in till mej! JO du vi hitta massa saker hos syster,bloggat om det idag om du vill läsa..Varma kramar från mej till dej ♥ Gunilla

Marie maräng sa...

Snyggt!

Jag har aldrig varit iväg och fixat naglarna... men det skulle vara kul att prova :)

Hoppas det inte när något tråkigt som gör det tungt för dig!

Styrke kramar från mig!
Marie

Torpliv sa...

Så fina naglar du har! Visst är det roligt med nagelfixande, och det blir så snyggt.
Önskar dig en fin höstdag!
Kram Petra