07 augusti 2013

Skylt...

Låt oss stanna på Rügen lite... Lägger ni märke till
något särskilt på skylten? Det gjorde jag...
Textilstrand!
Är det alltså så en helt vanlig strand, där man badar
med badkläder på, benämns numera? Jag tyckte iallafall
att det var lite lustigt, men det är ju jag det...  =0)

Idag är jag lite trött. Kom hem fyra i morse efter ett
mycket trevligt besök hos en väldigt god vän i Norra
Bohuslän. Tänk att tiden går så fort när man har roligt
och har mycket att prata om! Tröttheten efteråt är
smällar man få ta. Eller hur?

14 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jaa det är smällar man får ta, när man haft roligt, hihi.....rolig skylt också ;))
Ha det gott!
kram bia

♥ Carina ♥ sa...

Tiden går fort och ännu fortare då man har roligt :)
Ja, det var en lustig skylt :)
Kram

Änglarum sa...

Hej! ja det var en skojsig skylt :)) håller med dig timmar med en god vän kan ramla i väg och sluta på morgon kröken :) men det tar du igen i natt :) må så gott< kram Jessica

HjärtatsVitaHem sa...

Åh Rügen är ju såå fint!

Kram Jenny

Vardag och flärd sa...

Jag har förundrats över denna skylt varje år men jag tror som du att man måste ha baddräkt på sig... och det har jag!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Elna sa...

Skum skylt. Du får ta och vila upp dig nu och sova ut *ler*.

Kramen

Hanna sa...

ja visst är det härligt att träffa vänner och som sagt lite trötthet får man stå ut med. Ha nu en fin kväll.
Kram
Hanna

Anna smyger in.. sa...

Ja men du vilken rolig skylt..kan tro att textilfritt är mer vanligt kanske :)
Ja den smällen får man ta..för det är ju så kul med vänner..men det är som om det är svårare o svårare att komma igen efter en natts utebliven sömn..nu när man har några år på nacken menar jag.

Marie maräng sa...

Det var verkligen en rolig och annorlunda skylt :)

Det låter som det blev en lyckad kväll ända framåt små timmarna...

Önskar dig en toppen helg!
Kram Marie

Stina sa...

Det ordet har jag aldrig hört.:-) Stina

Anette Ryan sa...

Tack för att du iallafall förklarade det. Jag var bara inne på att det var någon typ av "konstgjord strand, alltså att sanden var av konstmaterial. Att det handlade om att det INTE var en nudiststrand fatta jag inte alls. Kul ord minst sagt.
Kram Anette

Lilla Rummet sa...

Det var ju en ovanlig skylt men den var kul.

Ha en fortsatt fin sommar.
Kram Britt

Black Iris sa...

Det verkar som att du haft en härlig och händelserik sommar ser jag.. Visstär det lite vemodigt att hösten är på gång nu..

Kram Maidi

Älskade pion sa...

Vilken rolig skylt.;))Ha en fin vecka.Kram Ulrika