02 juli 2013

Nya armband...

Satt och gjorde armband för ett tag sen. Dessvärre 
var det bara två som fick låsen fixade direkt.

De andra ligger fortfarande på vänt... Men den som
väntar på något gott (väntar oftast för länge...?!)...

Tänk att det är så svårt att förpassa sig själv i säng
nu! Har varit vaken sen fyratiden i morse. Var på
jobbet vid sex och lämnade det ca. 12 timmar senare.
Och ändå var jag inte så himla trött. Är det rena
viljan man går på nu eftersom det närmar sig
semester?! Visserligen en och en halv vecka kvar
men ändå. Eller var det den trevliga lunchen med
min goa sykompis som gav ny energi? =0) Skönt
känns det iallafall.
Och skönt var det att sitta i solen alldeles innan den
gick ned bakom berget för kvällen. Mmm...


7 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Lunch med en fin vän ger verkligen energi så det var nog bra för dig. Jag känner mig helt osocial nu - och är det också - har aldrig tid att träffa någon utanför arbetet och lunch äts på stående fot mellan kunder och telefonsamtal, helgalet att jobba 10-12 timmar/dag utan rast. Nej, nu var jag gnällig!
Hoppas du får det lugnare och semester snart, vännen!
Kramar Eva
Ps. Glömde säga att armbanden är fina, vackra färger.

Änglarum sa...

Hej! oj vilken energi du har! men jag vet i bland kan man känna sig pigg fastän man borde vara trött :) jätte fina armband Tindra <3 kram Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

Härligt att inte känna sig helt slut efter en så lång dag. Det är något visst med att sitta och se solen gå ner och ta in dagens sista ljus. Brukar du lägga armbanden på hög när det är låset kvar att sätta dit. Jag har mina raggsockor som blir liggandes med garnändar att fästa.

Ha en fin dag

Kra Karin

Marie maräng sa...

Så duktig du är.. dom är verkligen jättefina!

Skönt att ladda lite med lunch med kompisen :)

Ha det så gott!
Kram Marie

Anette Ryan sa...

Vilka fina armband du gjort. Gillar det lila ihop med silverkulan där. Visst är det så där med grejer, man påbörjar och så blir det inte helt klart av någon anledning och så blir det bara liggande och man orkar liksom inte avsluta det. Varför gör man så? :-)
Kram Anette

Snäckskalsdalen. sa...

Du är så jätteduktig på att göra fina smycken, vilken talang! Och vackra färger är det också.

Rådjuren, ja, söta är dom och sen tror jag dom blir modigare och modigare. Vi har ju här på berget och en av dom han bara tittar med sina fantastiska ögon när man skall köra upp här med bilen och så går han lugnt över vägen. Tidigare så sprang dom ju i alla fall undan, men nix, inte nu!

Ha det gott i sommarvärmen (hahhaa).

Storkram

Lindas plats sa...

Vilka fina armband.
Ha en bra kväll/natt
Kram Linda