21 juli 2013

Lördagskväll med Robbie!

Igår kväll var vi på Ullevi och såg Robbie
Williams, the one and only.  =0)


Konserten var bra men nog kunde den varit strå´t
vassare om han bytt ut vissa låtar till så´na som är
mer bekanta så att säga. Han har ju många bra att
välja på helt klart. Det blev allt lite avslaget emellanåt.
Men de gånger publiken verkligen gick i gång var
det helt suveränt! Och avslutningen med "Angels" var
verkligen maffig med publikens gensvar och sång.
Han är en riktigt bra liveartist och han bjöd på många
go´a skratt. Han är en riktig "entertainer" tycker jag.
Var ni kanske också där?

8 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jaa Robbie har humor och han sjunger ju bra också...men det var länge sen jag hörde någon låt från honom nu ;)
Hoppas du har det bra i sommar värmen;)...här håller vi på att blåsa bort...men solen skiner iaf;)
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och se honom live. Såg honom hos Skavlan och han verkade vara trevlig och rolig.
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Nix, var inte där!
Synd att dom inte kör kända låtar lite mer, för det är ju det vi vill höra. Det s k konstnärliga med lite ovanligare och mindre kända låtar går man inte igång på, på samma sätt. Men han är fenomenal.

Fick inte så bra kritik såg jag på nätet, men det är väl det där med publiken och engagemanget.

Idag blåser det lite mindre, men det kanske bara är här. Men inte guppa på sjön, inte för att jag blir sjösjuk, men det skall vara lugnt och stilla, förstår om du känner för snipa!

Kramar

Bitte sa...

Det var ingen dålig lördagskväll! :-) Jag gillar också Robbie Williams, precis som du skriver tycker jag att han är en riktig entertainer. Han har gjort många riktigt bra låtar också :-).

Ha en fin söndag och kommande vecka!

Många kramar
Bitte

Änglarum sa...

Hejsan! roligt med konsert besök!själv så är jag inte bekant med så många låtar av just R williams..men säkert bra :) Nu har vi verkligen sommar på tvären..ha det så gott kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorron! Kul med konsert! Tur det inte var min rumpa han signera,hihihi..Tack för titten fina vän ♥ Nu åker jag på semester några dagar...Hm,har jag din IG adress? Skriv gärna på min blogg,kollar den på telefonen...KRAM på dej ♥ Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Jag igen!
Apropå Robbie, idag stod det i samma tidning som var ljum i kritiken, idag stod det om succén! Så det är som vanligt upp till oss som tycker om musiken!
Kramar

Elsa och Helena sa...

Håller med dig Robbie är en riktig entertainer. Låten Let me entertain you är suverän:)

KRAM Helena