15 juni 2013

Vågat?!!

När jag var och fixade mina naglar tidigare i veckan
beslöt jag mig för att vara lite modigare än jag varit
hittills. Och att inte tänka så mycket på vad andra
skall tycka. Här är resultet... Vad tycks? Svimmar
ni av olust?
Jag är faktiskt nöjd men jag får erkänna att det tar
emot lite att vifta med dem framför alla karlar på
jobbet. Men det är samtidigt tänkt som en liten
utmaning till mig själv. Att göra det jag känner för
utan att fundera så mycket över andras reaktioner.

Ha en underbar helg!

19 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Kanonläckra naglar.Ha en trevlig helg.Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Läckert! Visst behöver vi lite glitter i vardagen, vifta på du, det tror jag uppskattas.
Ha en skön lördag
Kramar
AnnaMaria

♥ Carina ♥ sa...

Men det var ju jättefint!! Klart du ska vara nöjd! Och vifta på med dina fina naglar du :)
Kram

Lily sa...

Jätteläckra!
Måste prova att fixa mina naglar..
Ha det gott
Kram Lily

Änglarum sa...

Hej! så fina naglar :)) jag har också en önskan att ha så fina.. tyvärr hindrar jobbet!men kanske under semestern om det faller på!Ha en fin kväll o tack för din titt< kram Jessica

underbarahem sa...

Ser läckert ut, borde kanske göra något åt mina naglar? Kul att du vill vara med i min utlottnig!
Kram Birgitta

Britta sa...

Urläckra naglar!
// Britta

Anna - Mitt liv i vitt sa...

Super snygga naglar, de ska du vara riktigt nöjd med.
Tror nog att de uppskattas av karlarna på jobbet också.
Ha en trevlig lördag kväll!
Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Jag tycker det är supersnyggt men jag undrar vad killarna på jobbet skulle säga onm jag hade sådan naglar - eller det vet jag redan!
Kram Eva

Anneli sa...

Snyggt!
Visst ska man våga ta ut svängarna lite ibland.
Säger som Anna-Maria här ovanför............vifta på du bara.

kramar Anneli

Jenny sa...

Hej Vännen!
Läckert, keep on "vifting":)

Ser att du har en utlottning på G, ska ta o anmäla mig till den nu!

Ha en fortsatt trevlig helg,

Kraam Jenny

Melody Shih tzu sa...

Riktigt snyggt! Roligt att prova något nytt, även om man inte alltid känner sig bekväm med det nya!
Men våga testa ska man...
Kram
Melodys matte

Tidevarf sa...

Hej,
Jätteroligt att du kikat in till min blogg.
Så otroligt läckra naglar dem kan du absolut vara nöjd med.

Ska titta runt lite hos dig nu.
Kram
Anneli

Snäckskalsdalen. sa...

Vifta du, det gör sig att vifta med så fina naglar och jag tycker jättemycket om färgen, otroligt läcker, diskret och lagom. Och glitter har vi alldeles för lite av i våra liv, i alla fall mitt, det är mer jordigt!
Bra att göra något man själv känner för också, det är väl så det ska vara!
Kramar

Älskade pion sa...

Helt rätt tänkt!!!!!Jättefina naglar,funderar på att göra fina naglar till semestern.Tack för dina värmande ord inne hos mig.Kraaaaaaaaaaaam Ulrika

Marie maräng sa...

Super läckert!

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Karin sa...

Snyggt tycker jag som gillar lite glitter :) Karin

Elna sa...

Såååå snyggt! Ha en fin kväll.

Kramen

Gunillasljusglimtar sa...

Tycker det var jättesnyggt och så kul att DU vågar!! BRA gjort...hahaha jag tänkte på samma när jag tog det kortet på gubbarna,såg ut precis som att dom står där o pinkar,hihihi VA kul att du börjat med lite promenader,börja lite smått med små mål i början,det gjorde jag..Gick till vissa stolpar,myrstackar och det tänker jag så än...ökar några m när JAG har lust vill säga,hihihi Kramen på dej / Gunilla ♥