05 juni 2013

Studentkort...

Idag skall vi på studentuppvaktning så jag har gjort
ett kort till den nybakade studentskan. Det borde
ju varit gjort för längesen men jag har tyckt att jag
haft så lång tid på mig sen inbjudan kom. Och plötsligt
blev jag överraskad av hur få dagar det faktiskt var
kvar. Annat har kommit emellan. Trevliga utflykter hit
och dit, vackert sommarväder och ett arbete som
fullständigt tagit musten ur mig det senaste...
Men nu har jag ledigt resten av veckan och kan ägna
mig åt diverse trevligheter. Som att göra studentkort
i sista minuten t.ex.  =0)
Ha en fin onsdag!

5 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa du kan verkligen du! Här har jag ingen student alls iår men syrran har tagit examen kan man säga...Blir ett kort till henne men köpt då! Ha det gott vännen min ♥ Gunilla

Änglarum sa...

Hejsan!så fint kort du knåpat i hop! ha några fina dagar nu med massor av trevligheter :) kram kram Jessica

Snäckskalsdalen. sa...

Snyggt kort! Verkligen.
Och skönt att vara ledig några dagar, njuuut!
Agneta kramar

Vardag och flärd sa...

Så vackert kort du gjort! Vi var också på studentuppvaktning idag och jag fick minsann ta ett "köpekort" för jag har inte din förmåga!
Njut av ledigheten!
Kramar Eva

Torpliv sa...

Vilket fint, somrigt studentkort du gjort!
Ha en härlig ledighet!
Kram Petra