28 juni 2013

Och vinnaren är...

Jag har förstått att ni längtar efter att få reda på vem som
vann boken... Hi, hi, ja det var lite kul. Satt och kikade
runt på era bloggar efter mitt förra inlägg och såg en länk
till min tävling. Och då liksom, "Hoppsan, tävlingstiden är
ute!! Borde jag kanske dragit en vinnare i kväll?" Har
haft så mycket omkring mig denna veckan så jag hade
helt missat att min egen tävling var till ända. Som det kan
bli...
Nu skall jag inte hålla er på sträckbänken längre. Vinnaren
är: Lotta med bloggen Min Plats i Solen
Grattis Lotta!
Maila mig din adress på rosorokaprifol@live.se så skall
jag skicka boken till dig.
Stort tack till er andra som också deltog i utlottningen!
Ha en underbar sista junihelg!!


13 kommentarer:

Änglarum sa...

Grattis till Lotta! och passar på att önska dig en fin helg! kram kram Jessiac

Tiger sa...

Jo, lite nyfikna var vi ju... ;-)

Grattis till vinnaren och tack till dig! Önskar dig en skön sommarhelg!
Elisabet

Vardag och flärd sa...

Attans, det var inte jag som jag hoppats! Men grattis till Lotta! Hon kommer att få stor glädje av den!
Önskar dig en riktigt fin helg, vännen!
Kramar Eva

Lene sa...

Då blev det inte jag denna gången. Men det kommer fler tillfällen.
GRATTIS till Lotta!!

Kramar
Lene

Hanna sa...

hej!
Vi har varit i Orlando och nu i Venice. Jag tror det är en regnskur med åska på eftermiddagen är det som avses. För det är det vädret vi har haft hela tiden. Strålande sol och underbart väder hela dagarna och någon regnskur med åska en knapp timme på kvällen.'Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Haha, det var så det var! Hon glömde bort sin egen tävling lite grand!
Och jag får väl gratulera vinnaren då, då! Skojar, klart jag gör.
Hos frissan gick det bra, det är rätt skönt att bara sitta där ett par timmar och skrota. Om inte stolarna var så obekväma bara.....
Men nu är det blekt och toppat! Det luktar så gott när man varit hos frissan, och aldrig får man reda på vad medlen heter....
Kramar

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till Lotta och tack för en fin tävling :)
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis till Lotta
Kramar och ha en skön lördag
AnnaMaria

Min plats i solen sa...

Åhhhh! Vilken fantastiskt rolig överraskning! Här dansas det lite glädjedans på köksgolvet just nu. Tusen tack! Här lär det bli Tareq-mat hela sommaren lång nu. :)

Ha en fin helg och varm kram från en glittrande glad Lotta

Gunillasljusglimtar sa...

Grattis Lotta o så kul att få vara med i utlottningen...Hoppas du har en fin lördagskväll:)) Kramen Gunilla

Marie maräng sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Tack för en fin utlottning!

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Marie

nattugglan sa...

Grattis till Lotta!!

Karin sa...

Grattis till en fin vinst, Karin