09 maj 2013

Så himla ledsamt...

Idag är jag sorgsen. Det kom ett besked nu på morgonen
som var oväntat och ledsamt. En oerhört varm, vänlig och
kärleksfull person i min omgivning har lämnat detta liv. Han
betydde mycket för mig och hade en alldeles egen plats i
mitt hjärta...

Denna rosen är till dig A. Jag tackar dig av hela mitt hjärta
för all din kärlek, värme och omtanke. Du kommer alltid att
finnas i mitt hjärta och jag är så ledsen för att jag inte kan
prata med dig längre. Du betydde så mycket för mig. Vila
nu i frid!


11 kommentarer:

Lisa-Maja sa...

Kram!

lisamaja

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skickar en stor varm kram till dig.
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hej! tänker på dig <3 vad fort livet kan ändras!kram Jessica

bakom berget sa...

Åh så tråkigt.... Jag sänder dig en stor varm kram.

Åsa.

Vardag och flärd sa...

Lilla vän, förstår att det gör ont hos dig!
Tröstekramar till dig!
Eva

Elsa och Helena sa...

Jag beklagar sorgen och förstår att det är tungt. Stor KRAM från Helena

Blommiga Rutan sa...

Så tråkigt!
Man vet aldrig vad livet har i beredskap. Det gäller verkligen att försöka ta tillvara på varje dag.

Kramar
Anncathrine

Karin sa...

En extra kram till dig idag, Karin

Gunillasljusglimtar sa...

Åh fina du,såå ledsamt för er ♥ Kram,riktig styrkekram får du här av mej ♥ Gunilla

Hanna sa...

Stor kram
Hanna

Marie maräng sa...

Så tråkigt att höra att din vän gått bort!

Många varma kramar!
Marie