17 maj 2013

Fler armband...

Jag gjorde ett par armband till samtidigt som de andra.
Detta röda är jag väldigt nöjd med. Det blev fint.

Även detta blev fint, men det funkar inte! Brukar provbära
nya smyckeslösningar för att se att de håller. Detta blev
jag väldigt misstänksam emot när jag monterade låset. Och
tyvärr besannades mina farhågor. Magneten i låset håller
inte och jag tappar armbandet. Låset öppnade sig fem-sex
gånger under en arbetsdag. Morr!! Får nog ta och skriva
ihop en liten reklamation...

Nu till roligare saker! Vilket underbart väder vi fått! Kom
hem från Kiel i morse till ett underbart somrigt Göteborg.
Härligt! Jobbade några timmar och åkte sen hem och njöt
av värmen. Mmm...
I morgon blir det en tur till Danmark. Det gäller att ligga i
när man ändå är i gång. ;0)  Ser fram emot denna tur i
trevligt sällskap.
Till er som skall springa Varvet säger jag: Var rädda om
er!
Ha en skön helg!

PS. Jag är medveten om att jag varit en dålig bloggkompis
det sista men det har varit fullt upp. Jag skall kika in till er
så snart jag bara har lite lugn och ro.

9 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! kikar in för att önska dig en fin Pingst helg..ser ut att bli hyfsat väder..o dina armband är så fina, synd med låset bara!! kram Jessica

Lily sa...

Så jättefina armband! Hoppas det löser sig med låset.
Ha en fin pingst
Kram Lily

Anette Ryan sa...

Så fint det röda armbandet var, det gillar jag. Trist när saker inte håller som man hoppast på. Tror på att reklamera!
Trevliga resor för jag önska dig! Kul att ut och röra på sig så där mycket.
Kram Anette

underbarahem sa...

Vilka fina armband du har gjort.
Ha en trevlig resa!
Kram Birgitta

katha´s kortmakeri sa...

Vilka fina armband. Synd att magnetlåset inte håller är ju så smidigt.
Ha de gott!
Kram Katha

Marie maräng sa...

Kanonfina! Synd att inte låset höll måttet riktigt :(

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Gott att höra att du har resflyt just nu, man blir lite avis! Njut och sen får du göra fler fina armband, jättesnygga!
Agneta kramar

Lilla Rummet sa...

Jättefina armband...synd med låset, hoppas det löser sig.
Ha en fortsatt fin vecka och helg.
kram Britt

Black Iris sa...

Jättefina armband gör du verkligen.
Idag är inte Göteborgsvädret så härligt tyvärr..

Kram Maidi