12 maj 2013

Armband...

Tack, gulliga ni, för era värmande kramar i en ledsam
stund! Jag är inte riktigt lika ledsen längre men det är
klart att det känns när jag tänker på det.
Varför går helgerna så himla fort?! Även om jag gjort en
hel del så har jag inte fått gjort allt jag föresatt mig. Men
en del annat i och för sig... Känner mig dock lite stressad
inombords. Mest för att jag inte jobbat så mycket som
jag planerat. Så nu hänger det över mig. Att bli klar...
Något jag i alla fall gjort är att bli klar med tre beställda
läderarmband. Och det är ju bra!
Är någon av er intresserade av ett eget så har jag material
kvar till några stycken. Maila bara på rosorokaprifol@live.se
så skall jag berätta vad som finns att välja på.
De kostar 225 kr/st.
Ha en bra start på veckan!! Själv ser jag fram emot en tur
till Kiel med Mamma på onsdag. Fick det i födelsedags-
present. Bra va`?!
Nu skall jag kasta mig in i Mästarnas Mästare!

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag bloggar och tittar på mästarnas mästare samtidigt, just nu gräver dom så sanden ryker. Jättefina armband.
Kramar
AnnaMaria

Vardag och flärd sa...

Fina armband! Andas lugnt och försök att inte stressa!
Ha en härlig Kiel-tripp med mamma!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Du är otroligt duktig på att göra smycken och jag förstår ju inte ett skvatt hur du får till dom här fina armbanden i läder och pärlor och stenar! Jättefina!
Ha det gott på Tysklandsresan!
Storakramar

Helens Universum sa...

Fina armband!
Ha det gott!
Kram Helen

♥ Carina ♥ sa...

Jag beklagar din förlust...
Ja en helg går snabbt. Tiden överhuvud taget. Jag skulle vilja bromsa tiden en stund nu och få njuta länge av det gröna, blommande härliga varma tiden vi har framför oss.
Vad skoj med en resa till Kiel :)
Kram kram