01 april 2013

Gjort ett smycke...

Jag fick en förfrågan av en arbetskamrat för ett
par veckor sen. Hon ville ha ett väsksmycke till
en av sina döttrar. Här är resultatet. Det skulle
hamna i dotterns påskägg. Hoppas att hon blev
nöjd och glad!
Jag sålde några av mina dekorerade påskägg på
jobbet och det är alltid lika kul. Fick även en
förfrågan om ett halsband. Vi får se vad jag kan
åstadkomma...  =0)
Hoppas att ni haft en skön Påsk! Här har firats
både Påsk och födelsedag på en och samma
gång. Inte dumt när man kan kombinera.

12 kommentarer:

OddStyle.dk sa...

Sikke en lækker blog du har og nogle dejlige smykker :-) Jeg er sikker på at datteren bliver glad for det...

Rigtig dejlig 2. påskedag - kram

underbarahem sa...

Vilket underbart smycke, den som får det blir nog glad.
Kram Birgitta

Snäckskalsdalen. sa...

Men du, vilka fina saker du gör! Smyckena är som alltid fantastiska och jag är helt övertygad om att kunden/arbetskamraten blir överförtjust!

Och du, vilken snajdig bikini! Helt fantastisk! Tänk att man verkligen kan sy sånt själv. Eller ja, du kan, jag skulle aldrig klara av det! Den blir utmärkt på kommande (!!!) semestrar.

Och nu har jag tappat bort mig en aning, födelsedag - jag måste tänka.......under tiden gratulerar jag så jättemycket!

Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Jomen, det vet jag nu, när jag samlat mig lite - och världens största gratulationskram!!!! Från oss båda här!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Läckert! Så fint med den rosa tofsen, hon kommer garanterat bli nöjd.
Kramar
AnnaMaria

Melody Shih tzu sa...

Det blev ju så läckert! Klart hon blev glad!
Kan det vara fröken Tindra som har fyllt år?
Vi skickar massa kramar och gratulerar om så är fallet!
Melody med matte

Rosor och ruiner sa...

Vilket fint smycke - så kreativ du är! Och så får man gratulera födelsedagabarnet!

Vardag och flärd sa...

Läckert, du är duktig! Ja, nu är det verkligen födelsedagarnas tid, vi firade 2 st i familjen i påsk.
Ha det fint, vännen!
Kram Eva

Sirpa sa...

Vilken fin smycke! En sån skulle fint sitta i väskan:) Kan tänka mig att hon blev glad!
Önskar dig en fin vecka! Hoppas vi får lite värme!
Kram Sirpa♥

Marie maräng sa...

Vad fint väsksmycke... vad duktig du är!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Änglarum sa...

Tjusigt!klart hon blev nöjd o glad :) hoppas Påsken varit fin..<3 kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så fint du gör gumman♡...Har du fyllt år då tro?..Grattis isåfall..Jaa denna höga tröskel har jag känt fram till i höstas med der ena på det andra..nu för tillfället så går det så bra:)) natti natti Gunilla