27 april 2013

Äntligen färg!

Jag fullkomligt älskar färg, så är det bara! Innan vi
reste tog jag mig en shoppingtur för jag kände att jag
behövde lite nya toppar. Nog för att jag kunnat köpa
dem i Miami men springa och leta där för att jag måste
ha tag på dem?! Nej, det kände jag inte för. Så det
blev helt enkelt ett besök på H&M och det tillfredsställde
min lust för färg helt klart.  =0) Att sen inte riktigt alla på
bilden fick följa med, det är en annan historia...
Roligt att så många kikat in och lagt en hälsning! Det
värmer. Hoppas att ni har en riktigt skön vårhelg!

11 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Åh vilka färgglada fina :)
Nu längtar man till sommaren...
Kram

Smultron på ett strå sa...

Så fina! Jag har också köpt lite färg till våren, men är lite skraj över att använda dem - är en sån där beige/svart/vit/grå människa normalt sett...//kram maria

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka härliga färger! Jag tänkte just fråga, har du med så mycket i packningen, men du svarade innan jag hann skriva det!
Kramar

p.s. har du börjat med ordverifiering....????...d.s.

Vardag och flärd sa...

Ja, visst är det härligt med färg! Förr var det bara jordfärger som gällde hos mig men nu frossar jag i färg, både i inredning och kläder. Tror att man mår bra av färg.'
Ha det fint, vännen!
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina färger, bra och köpa på sig när man hittar en snygg modell.
Solig kram
AnnaMaria

Marianne sa...

Härliga sommarfärger!
Visst blir man glad av färg, behövs verkligen lite extra av den varan efter den här "jobbiga" vintern.
Klev också på en humla för två somrar sedan och det var inte kul!;)
Ha en fin söndag!:)

Änglarum sa...

Hej! jag som mest köper grått svart vitt o beiget..kom hem med ett smultronfärgat linne! och visst blir man positivt glad av lite färg :) ha en fin Söndag!kram Jessica

Anette Ryan sa...

Jag är mest svart men just på toppar brukar jag ha färger för hursom så lyser det upp det svarta. Mennär jag väl står där i affären och ska välja faller jag oftast för den svarat om jag måste välja.
Men visst är det jobbigt när man måste välja bort när man packar.
Kram Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Kul me nån som vågar..har köpt mej ett par röda vaxade byxor...hahaha. .svart upptill förstås:)) Jaa detta hår..är så möe så det blir som en extra peruk:)) Ja hon tunnar ur massor...man är aldrig nöjd..DU säkert fiin ändå kram Gunilla

Anneli sa...

Kul med lite färg.
Jag har också vågat mig på mer färg nu i vår...........bl.a ett par hallonröda byxor.
Nu ska jag bara våga använda de också..........

Ha det fint,
Kram Anneli

Elna sa...

Vilket färgglatt gäng. Du får ha en fin start på veckan.

Kramen