02 mars 2013

Söta saker...


När jag var i Kiel med Mamma föll jag som 
en fura för denna väska... Jag som älskar färger
och söta saker kunde bara inte stå emot.

Till väskan var jag ju tvungen att ha en matchande
börs också. Eller hur?!

Vad har ni gjort idag? Jag har sett på EM i friidrott på
tv. Kul med bronset till den svenska unga tjejen i
längdhopp! Jag blev lite rörd ett kort ögonblick. Jag har
även jobbat lite, tagit en promenad och varit en snabbis
på Panduro. Tro det eller ej men jag behövde lite saker
till mitt pysselförråd!  ;0)

Svaret på Babsans fråga i förra inlägget var: En navel!
Ja, nog fick vi oss ett gott skratt alltid. Inte bara ett för
den delen. Härligt!

Ha en riktigt skön söndag!

13 kommentarer:

Änglarum sa...

Så våriga färger jätte söta:) härligt att vi är inne i Mars nu .... Ljusare mornar o kvällar gillas! Ha en fin Söndag kram Jessica

Änglarum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jättesöt, ljuvliga färger.
Ha en fin söndag
Kram Lily

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilka härliga färger på väska o lilleväskan:) Nu kollar vi stundtals på Vasaloppet,delat med att greja i vårat nya rum,hihi Ha det gott så här i vårmånaden MARS!! Kram Gunilla

♥ Carina ♥ sa...

Underbar väska med matchande börs! Bra val! :)
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina armband du kan göra, jättefina!

Och köpet i Tyskland var ju läckert, det är mysigt med såna underbara färger, jag tycker också det är härligt med färger!

Kramar

Sirpa sa...

Vilken härlig och "glad" väska och börs!
Helgen har haft på menyn lite pyssel och soffa mys och inatt en glad nyhet!:) Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa

Vardag och flärd sa...

Åh, så fint, förstår att du föll direkt! Varför hittar man inte nåt sånt här hemma - eller är det jag som inte går i rätt affärer ...
Vännen, måste du jobba hemma också? Men jag vet ju hur det är, det tar liksom aldrig slut!
Ha en fin vecka!
Kram Eva

underbarahem sa...

Vilken underbar väska och börs, svårt att motstå.
Kram Birgitta

Annas röda stol sa...

Ja riktigt snyggt!!! Gillar fåglarna, ha en bra kväll. Kram Anna

Hobbykällaren sa...

Såklart du inte kunde motstå den söta väskan..! Kul också att du gillar vårt "pyssel".De platta äggen har vi lite ont om eftersom vi använder bl.a dom på våra "kreativa torsdagskvällar". (Får inte tag på fler före påsk, tyvärr) ...men ett tiotal kan vi avvara (7:-st)Hör av dig i så fall, dom är verkligen lätta o roliga att dekorera..

Nyanser av vitt sa...

Sååååå fina....
Kram

Sofia sa...

Åhhh så fin väska och portmonnä love it! kram Sofia