14 mars 2013

Liten svart väska...

Jag har ju så svårt för att motstå söta saker.
Både ätbara och oätbara.  =0)  Här en liten
väska som jag sprang på för ett tag sen. Och
ja, jag är tokig i väskor! Och klockor... Och
skor... Och... Så är det bara!
I kväll skall jag iväg på sykväll "på riktigt". De
senaste gångerna jag har varit där har jag mest
varit där och umgåtts med/stört de andra en
stund och sen gått hem igen. Men i kväll så skall
jag faktiskt få något uträttat. Jag skall nämligen
fortsätta med min bikini! Sist jag höll på med
den var i november tror jag. Så´n är jag!
Nej, nu måste jag fixa till mig och slääääpa mig
till jobbet.

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Väskan är jättevacker. Så fint med det fluffiga svarta tyget. Lycka till på sykursen.
Kramar
AnnaMaria

Elna sa...

Vilken gullig liten väska och ja jag förstår att du inte kunde motstå den. Du får ha en trevlig kväll på sykursen.

Kramen

Marie maräng sa...

Vilket söt liten väska :)
Oj.. så duktig du är som syr en bikini :0

Ha de gott!
Kram Marie

Vardag och flärd sa...

Åh, så flärdfullt! Flärd måste man ha, det är det som piffar upp det hela.
Spring nu inte runt på sykvällen utan sitt ner och sy så bikinin blir klar till sommaren!!!
Ha det fint, vännen!
Kram Eva

Änglarum sa...

Ja den var riktigt söter :) har oxå svårt för söta saker! har dock blivit bättre på att snabbt ila förbi dem emellanåt :)) har nämligen skåp o lådor fulla..suckar..Kram på dig Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

En riktig liten läckerbit den där väskan. Jag är också svag för väskor och skor. Klockor vill inte vara hos mig för de går bara sönder.

Må så gott

Kram Karin

fianathome sa...

Åh så fin! Jag har också pippi på klockor i alla varianter.
Hoppas du hade bra kväll på syjuntan!
kram
Fia

rose sa...

Väskan är jättefin! Ha en trevlig helg! :)

Sirpa sa...

Hej! Vilken söt liten väska! Ja, jag tror att vi alla har nån svaghet:) Gicj sykvällen bra?
Har en mysig kväll!
Kram Sirpa

Vita Falkens Lantliv sa...

Den hade jag med köpt ;) Ljuvlig!

Kram Susanne

Anneli sa...

Vi är nog många här i bloggvärlden som är svaga för både det ena och det andra!
Din vackra väska hade jag inte kunnat motstå heller............

Känner igen det där med "symöte", inte blir det mycket syande gjort alltid.
Men skoj ändå.............

Fin lördag,
Kram Anneli

Älskade pion sa...

Vilken söt väska.Ha det så trevligt på symötet.Kram Ulrika

Anette Ryan sa...

En sådan söt liten aftonväska. Tror att det ibland är bättre att vara tokig i oätbara sötsaker än sötsaker.... ;-)
Tervlig helg!
Kram Anette