10 mars 2013

Fönstershopping i Miami Beach...

Jag tror minsann att jag får ta med er på lite 
fönstershopping i Miami Beach igen. 

Här hemma skiner solen men det blåser 
så kallt. 
Så jag drömmer mig lite tillbaka...

Ursäkta julgranen nu när ni längtar efter
vår, men det är kläderna ni skall titta på!  ;0)

Det gäller även här... Kanske börja
planera för nyårsfesten redan nu??!
Tror inte det va?! Hi, hi... Men roligt
är det att ha dessa foton.

Det här fotot gillar jag lite extra. Det är ingen
stor entrédörr, det är en liten en i ett skyltfönster
för juvelerarfirman Tiffanys. Ovanpå det lilla
paketet sitter en ring och i trappan ligger ett
halsband med matchande örhängen. Säääkert
jättebilliga... Not!

Ha en fortsatt skön söndag!

9 kommentarer:

Anna Filipendula Rudbeckia sa...

Åh men du så nice..jag såg liknande skylt a la lyx hos Tiffanys i Dubai..att bara få ögonshoppa finskyltfönster är lycka.

Snäckskalsdalen. sa...

Läckert! Och jag kan väl tänka mig ett av fönstren, gissa vilket! Det sista så klart! Dom skyltar så vackert.
Jaaa, du, det hade väl suttit fint med lite värme nu snart.....hihiiihiii.....
Kramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en ovanlig men mycket vacker skyltning med dörren och smyckena. Och så fina kläder!
Kramar
AnnaMaria

Sirpa sa...

Hej! Vau, läckert! Gillar den sista bilden...vem har lämnat paketet?:)
Har en skön söndag kväll!
Kram Sirpa

Elna sa...

Det sista fotot är ljuvligt!! Ha en skön kväll.

Kramen

Änglarum sa...

Hej! tack för du delar med dig!åh,visst är shopping kul ;) ha en fin vecka ♥ kramiz Jessica

Anette Ryan sa...

Så mycket läckert! Det är kul med fönstershopping. Här finns ett jättestort shoppingcentra nere mot Melbourne som är så stort att det finns hotell där och vill man "göra allt" kan det behövas. Jag hinner aldirg med allt eller ens hälften när jag åker dit, blir så trött också men där finns alla lyxaffärerna som man kan kika i när man går förbi. Det är kul.
Kram Anette

Vardag och flärd sa...

Miami-tjusigt! Det är verkligen roligt att titta på sånt men det får stanna där .....
Ha en fin vecka, vännen!
Kram Eva

Inspiration i vitt sa...

Ovanliga och härliga bilder att titta på. Kram på dig/Ingela.