08 mars 2013

Äntligen fredag!

Och jag har inte gått till jobbet än... Idag heller... Det tar
liksom emot lite. Men nog skall jag pallra mig dit snart.
Ja, ja...

Det är ju äntligen fredag och jag har lite roligheter på
programmet i helgen. På gott och ont för helst hade jag
bara velat lägga mig i soffan och bara vara. Men att åka
till Mamma igen och se om vi kan få sytt lite är inte dumt
det heller! Så det är första programpunkten och den börjar
med en biltur norrut direkt efter jobbet. Det ser jag fram
emot!

Sen vill jag tacka underbara Tant Öst för det fina kortet
jag fick!! Tack, Gumman, det värmde verkligen och skall
in bakom glas och ram!

Ha nu en skön helg!

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trots fredag var det trögt här också imorse, vaknade med migrän.
Men det tar sig, så vi hoppas vi får en fin dag. Roligt att du ska sy.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Jag vinkar lite hela eftermiddagen!
Kramar

Helens Universum sa...

Konstigt! Kanske är något i luften...Jag har också haft en ovanligt trög morgon!
Låter skönt att komma iväg och sy lite hos din mamma!
Ha en härlig dag!
Kram Helen

Gunillasljusglimtar sa...

Ja här vaknar man tiidigt lediga fredag men såå gott att inte åka till jobbet faktiskt! Promenaden var underbar,fågelkvitter o snöfritt på VISSA ställen i skogen :) Ha det gott vännen ♥ Gunilla

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en fin helg!

Kram Marie

Anna Filipendula Rudbeckia sa...

Aha du har pausat lite i dansandet..jepp ibland måste man lyssna på kroppen. Ha en trevlig helg med lilla mamsen nu då.

Hanna sa...

Här har hänt mycket sedan jag tittade in sist. Vilken fin väska.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Hoppas du får vara med om många roliga saker i helgen så du kopplar av och får kraft! Och vägledning från mamma är mysigt!
Krambar Eva

Vardag och flärd sa...

Stavar galet gör jag!
Kramar Eva

Anette Ryan sa...

Vilken fin hortensia. Är den din? Hoppas du fick en fin helg och lite sytt.
Kram Anette

Fågel Blå sa...

Underbar hortensia!
Hoppas du haft en fin helg
Kramar Kathrine