07 februari 2013

Och nu blir det reklam... ;0)

Jag var på ICA Maxi härom kvällen och busade lite. De
hade precis fått in en del kul saker. Som dessa "scrapping"-
grejer. Passade mig perfekt! Bra pris var det också. Skall
bli kul att sätta händerna i fram över. Ett besök där är att
rekommendera om ni gillar så´na här prylar.

Igår efter jobbet träffade jag go´a bloggvännen
Jenny/Hemma på Kråkered
Vi hade en himla trevlig pratstund! Tack Jenny! Och tack
för de hälsningar jag fick via henne. Kul!

Snart är det helg!!

15 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh sånt är ju för roligt att ha i händerna! Finns det på Ica Maxi? Trevligt! Tack för titten,ja det ska bli spännande vad Anton hittat på till mormor:) Ha en fin kväll vännen ♥ Kul att träffa bloggvän!! Gunilla

"Hemmet är min vrå" sa...

Ja ryktet går, jo jag var in på hennes blogg och såg att ni skulle träffas. Vad roligt, kul att träffa en blogg kompis. Vad fina grejer de har på ica, så mycket fint till våren. Tack för tipset. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och träffa Jenny. Och du kommer skapa mycket fint av sakerna du köpt, det är jag säker på. Jag tror Bambi kommer tillbaka i vår, han verkar köra samma rutt. Är trampade stigar alla årstider.
Kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Oj har Ica Maxi sådant!? Bra med sådana affärer som har det mesta! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Vardag och flärd sa...

På mitt Ica Maxi finns inte såna grejer, så tråkigt! Men jag gillar Maxi ändå.
Såg allt att du skulle träffa Jenny, mysigt att träffa en bloggvän!
Ha en fin helg!
Kram Eva

Jenny sa...

Hej Vännen! Tack själv för en trevlig fika, vi har så mycket att prata om:) Ja, det tog ett bra tag för mig att tina upp oxå..o nej, klarade inte hela vägen hem, fick stanna;)

Vilka fina pysselgrejer du köpte på Maxi!

Hoppas vi ses snart igen,

Kraam Jenny

Monika sa...

Tack söta du för kommentaren! Vad trevligt att hitta hit till din fina blogg. Jättemycket fint att titta på här. Pyssel! Det älskar jag! ....och rosor! :o)

Trevlig fredag och trevlig helg!
Monika

Sirpa sa...

Hej! Då måste man tar en tur till Ica Maxi:) Tack för tipset att de har så roliga saker! Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Anette Ryan sa...

Vilken tur att Ica Maxi inte finns här ;-) Jag skulle vilja ha lite flera stämplar (har två små fjösiga tror jag) men de är ofta så dyra om de gör stora grejer.
Kul att Jenny kom ihåg att framföra min hälsning :-) Och att ni hade trevligt. Själv fikade jag här och tänkte på er.
Ja du alla projekten.... men snart så och då kommer det bilder, lovar.
Kram Anette

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll.
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej! så trevligt att du o Jenny träffas :=) kikar in till henne med i bland! så kul med pyssel saker trevlig helg! kram Jessica

Elna sa...

Vad roligt det låter med nya saker att pyssla med och att träffa en bloggvän. Du får ha en fortsatt fin helg.

Kramen

Bitte sa...

ICA Maxi har mycket fint! Det ska bli spännande att se framöver vad du pysslar fram av det du köpte.

Jag hittade en vispskål på ICA Maxi som ser exakt ut som de populära Mynte-skålarna, men den här var i plast i stället för porslin. Jag slog till direkt, den ska jag ha när jag vispar och bakar! :-)

Ha en fin helg!

Många kramar
Bitte

katha´s kortmakeri sa...

Tack för tipset! Något för en scrapp fantast som jag kan jag lova.
Önskar dig en fin dag.
Kram Katha

Hanna sa...

ha en fin söndagskväll.
Kram
Hanna