03 februari 2013

Nytt i fönstren...

Förra helgen köpte jag nya krukor. Dessa gick bara inte
att motstå till det fantastiska priset av 45 kr styck! Det
blev fyra stycken inköpta. Och till dem två lila orkidéer
och två porslinsblommor på båge. Så nu är det fint och
fräscht i fönstren igen. Härligt!
Så var det plötsligt söndag och jag har inte ens kommit i
gång än efter ett stressigt avslut på arbetsveckan... Men
jag kanske behövde vila lite? Får bara så dåligt samvete
för det var saker jag tänkt göra ju! Ja, ja...
Hoppas att ni haft en fin helg!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina krukor, gulliga änglar. Och det är bra med helger man inte gör så mycket, det behövs inför nya veckan.
Kramar
AnnaMaria

Sirpa sa...

Hej! Mycket fin! Önskar dig en skön kväll och bra början på veckan!
Kram Sirpa

Anna sa...

Vilka härliga krukor!!
Jag känner igen känslan av dåligt samvete, men man får tränga bort det och inte att man FAKTISKT ibland behöver vila och bara vara.
Skambud på växthuset har föersvävat mig, men det var ganska litet...
Kram Anna

Snäckskalsdalen. sa...

Snyggt! Och nya krukväxter, ja, det behövs här också, jag tittade i köksfönstret just och det ser förfärligt trist ut nu. Får åka till Jimmis och handla!
Jag håller på att ordna i min skrubb nu och jag kände att jag tagit mig vatten över huvudet så då gick jag till datorn!
Kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Så söt kruka! Kul med lite nytt i fönstren.

Kram Susanne

Vardag och flärd sa...

Så fin kruka! Ja, det behövs lite nytt i fönstren nu, mina växter är eländiga och fönstren är skitiga!
Ha det fint!
Kramar Eva

Hanna sa...

fina
ha en fin söndagskväll
kram
hanna

Hjärtruds Stuga sa...

Så fina krukor. Det är lite extra sug efter fina växter och krukor nu när vintern känns så lång. Ibland är det bara så att man måste få bara vara och vila. Det som du skulle gjort gör du en annan dag.

Ha en bra vecka

Kram Karin

Änglarum sa...

Åh hade passat fint hos mig med <3 håller med helgerna går alldeles för fort! Ha en fin vecka!kram Jessica

Anette Ryan sa...

Vilka söta krukor du hittat.
Jag vet precis vad du menar. Min helg bara försvann men jag hade å andra sidan en fulltecknad helg så det var ju inte så konstigt. Ska passa på att ta det lugnt och vara hemma imorgon då lilltjejen och jag har inget alls på schemat bara köra stora tjejen till och från skolan.
Det blir dessutom kanonväder imorgon :-)
Kram Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa så precis kan man känna sig efter ett tufft slut på jobbet eller så...Jätte söta krukor med ÄNGLAR på som jag gillar ♥ Tack för berömmet för vårt matrum! Gunilla

Snögården sa...

Hej, den tapeten som du beskriver har mamma och den är oxå super,ur söt kruka!!
Kram Anni