10 februari 2013

Det bor en ängel...

Ibland kan man fynda hemma hos sig själv! Denna fina
ängel dök upp i en påse jag fick för mig att gå i genom
idag.
Hon är fyndad i en butik till ca. 75% rabatt. Och
eftersom jag hade spanat in henne tidigare där så var
det ju bara att grabba tag i henne, innan någon annan
tog henne. Frågan är bara var jag skall ha henne? Men
det är ju ett ganska behagligt "problem"...

Hoppas att ni haft en bra helg! Det har jag. Har varit
till frissan för klipp och färg, hälsat på Mamma där vi
bl.a bakade cupcakes. På hemvägen därifrån hälsade
jag på min bästis från skoltiden. Tiden bara flög iväg!
Idag har jag grejat med lite av varje här hemma. Skönt!

Önskar er en fin vecka!

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker din fina ängel står bra där du ställt henne, fint mot orkidén.
Ha en bra vecka
Kramar
AnnaMaria

Vardag och flärd sa...

En vacker ängel vid en vacker blomma hos en fin tjej!
Du har varit riktigt aktiv denna helgen - och då går tiden fort!
Ha en fin ny vecka!
Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va fin den ängeln var! Hahah,känner igen det lite att man kan fynda hemma hos sej själv:)) Ja den passade där den står..Kram på dej gumman ♥ Gunilla

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin ängel! Den passar bra där bredvid orkidén.
Kram

Anette Ryan sa...

Jag tycker också ängeln ser fin ut där du stält henne.
På onsdag ska jag nog hugga tag i ett nytt projekt. I dag och imorgon tisdag har jag fullt upp. Behöver ta mig till närmsta stad innan jag kan börja. Snart så!
Kram Anette

Melody Shih tzu sa...

Visst är det roligt när man hittar sådana där påsar som man inhandlat och nästan glömt bort!
Ligger det dessutom en ängel i den så är ju lyckan gjord.
Önskar dig också en riktigt bra vecka!
Kram
Melodys matte

Hanna sa...

Låter som en bra helg och vilken söt ängel.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Anneli sa...

Låt du ängeln stå där du ställt den, passar bra där.
Kul när man hittar saker och prylar hos sig själv.
Är nog rätt det där som många säger......att man ska aldrig slänga något...hi...hi..

En fin vecka önskar jag dig,
Kram Anneli

skifferhuset sa...

Så fin ängel och den passade ju jättebra där vid blomman, ser ut som färgen på ängel å blomma går lite i ton i ton!? Ha en fin dag! Kram Iréne

Black Iris sa...

Den ängel ska i alla fall ha en plats där den syns tycker jag..
Härlig helg har jag också haft :)

Kram Maidi

Elna sa...

Vilken vacker ängel och orkidén passar fint till.

Kramar

Marie maräng sa...

Gullig ängel.. ibland har man tur att fynda.

Tycker den står fint brevid orkidén :)

Önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram Marie

Änglarum sa...

Hej! åh vilken rar ängel <3 dessutom på rea,ännu bättre :=) så skoj du haft både träffa mams baka o gammal barndomskamrat! ha en fin forts på veckan!kram Jessica

Puumuli sa...

Jag kikar in och önskar dig en trevlig alla hjärtans dag!

Kram
Sari från Puumuli

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig min goa bloggvän på Alla Hjärtans Dag!
Önskar att din dag blir fylld av kärlek, värme och skratt!
Raina

Sirpa sa...

Hej! Hoppas din Alla <3 dag har varit bra! Kram Sirpa

Hjärtruds Stuga sa...

Vilken fin ängel. Passar så bra tillsammans med din orkide.

Ha en skön helg

Kram Karin