26 februari 2013

Armband...

För några helger sen satt jag och knåpade till bl.a dessa
armband. De blev inte riktigt klara för ett efter ett bråkade
med mig och då la jag undan dem och surade. Men så för
nå´n vecka sen tog jag tag i dem på nytt och nu är de i
användbart skick. Härligt!
After Dark var riktigt bra i lördags. Allra härligast är ju
Babsan. Hur skön som helst och bjöd på ett gäng go´a
skratt. Bl.a fick vi frågan om vi vet vad äldre kvinnor
har mellan brösten som de yngre saknar... Klura på den
ni!  =0)
Vackert väder idag! Hoppas nu att livsandarna kan vakna
igen för det har varit dåligt ställt med dem ett tag nu...

13 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilka fina armband du gjort! Säljer du dem??;)

Hmm, vad är det Babsan menar??:)

Kraam Jenny

Nyanser av vitt sa...

Babsan menar naveln :O)hi hi
Vilka underbara armband. Hur tusan har du gjort dem?
kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så snygga armband!! Precis i min smak :)


Kram Susanne

Vardag och flärd sa...

Läckra armband, tur att du gjorde klart dem!
Ja, då ångrar du inte att du gick iväg i lördags även om det kändes en aning motigt. Blev ju väldigt nyfiken på vad Babsan menade men såg det i en kommentar här ovan (men det stämmer inte för mig kan jag lova!).
Vi behöver nog pigga på oss lite men kanske vi jobbar för mycket ...
Hoppas du kan njuta lite av de soliga dagarna!
Kramar Eva

Anette Ryan sa...

Vad duktig du är då! Jättesnygga armband. Påminner lite om "samearmband" om du vet vad jag syftar på?
Ja svaret på frågan att det skulle vara naveln lät ju spännande. Som tur är har jag inte hamnat där ännu så jag får väll räkna mig till den "yngre" skaran då!
Ser frameomt att för höra svaret innan jag glömt frågan bara ;-) Glömsk blir man visst iallafall!
Kram Anette

Sirpa sa...

Hej! Vilka fina armband! De svart i min smak!:) Navel låter ju roligt...kanske efter några år;) Önskar dig en skön onsdag!
Kram Sirpa

Marie maräng sa...

Men OJ! Vilka fina armband du har gjort... vad duktig du är!

Ha en fin dag!
Kram Marie

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilka fiina armband...Du kan du! Hahaha,nää jag fattar inte vad babbsi menar:)) Kramelikram Gunilla

LyckligaPraliner sa...

Hahaha naveln alltså :)) Nix inte på mig :))

Armbanden blev väldigt fina! Den längst ut till höger föll mig mest i smaken för turkos är en av mina favoritfärger.

Kram Ann-Louise

underbarahem sa...

Vilka fina armband du har gjort.
Kram Birgitta

Hobbykällaren sa...

Jättefina armband. Gåtan va ju kul.....humor.
Här har vi haft sol ngr dar, så härligt, behövs nu.
Kramar från oss.

Lavendel och Kamomill sa...

Tack för din snälla kommentar hos mej.

Här var det mycket att titta på!

/kräm

Äppelblom sa...

Så fina armband du gjort. Jag tycker om att ha något runt handleden. Hela vintern har jag kört med samma - en dubbel tunn läderrem i svart, men snart är det dags att ta fram min fina låda med mina vår- och sommararmband.
Tydligen hör jag till de "yngre" eftersom min navel ännu inte fått "sällskap".
Trevlig helg, må så gott och kram till dig!