10 januari 2013

Utlottning!

Då var det så äntligen dags för utlottningen jag lovade pga
mina 30.000 besökare! 
Huvudet var med mig idag och jag fick äntligen tagit hem 
vinsterna från jobbet. Det är nämligen mina egenhändigt 
gjorda smycken som ligger i vinstpotten. Den som vinner 
får välja ett av dem.

Det är ju lite olika stil på armbanden men jag hoppas att
något av dem skall falla dig i smaken.
För att vara med i utlottningen gör du så här:
1 lott: Skriv en kommentar och tala om vilket armband
du tycker bäst om.
2 lotter: Skriv en kommentar och tala om vilket armband
du tycker bäst om. Länka till min utlottning från din blogg
med ett av fotona .
Skriv gärna i kommentaren hur många lotter du tar.
Tävlingen pågår till och med fredag 25 Januari.
Lycka till!

35 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Grattis till 30000 besökare. Klart jag vill vara med i din utlottning. Så fina armband du gjort. Jag tar två lotter och hoppas på tur.

Ha det gott

Kram Karin

Hjärtruds Stuga sa...

Glömde ju att skriva att om jag vinner så vill jag helst få armbandet med ängeln.

Kram Karin

Änglarum sa...

Hej! så fina armband <3 det vill jag inte missa ..2 lotter tack!och om jag vinner så skulle ängla armbandet passa mig!kramiz Jessica

Snäckskalsdalen. sa...

Där kom den tävlingen, så roligt och vilka fina armband!

Dom är lika fina båda två men eftersom jag alltid har svart i min garderob så tycker jag det med svart i är finast!

Och jag skulle gärna vilja ha två lotter, länkar med bild senare!

Spännande!

Men huuuh, vilket trött väder det är, skönt att det är fredag i morgon!

Kramar

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla besökare vännen. Jag är gärna med i din fina utlottning. Jag tar två lotter tack då jag länkar och har jag den stora lyckan att vinna vill jag gärna vinna det nedre armbandet.
Stor KRAM och trevlig helg
Agneta

Vardag och flärd sa...

Hej vännen och grattis till så många besökare! Visst vill jag tävla och tar två lotter! Svårt att välja armband, de är så fina båda två, men det nedersta passar nog mig och min stil (om jag nu har nån stil) bäst.
Ha en fin helg!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vad kul o vad fina vinster!
Änglar samlar jag på och tycker många vänner är här inne på bloggarna så därför väljer jag Änglaarmbandet om det skulle bli jag! Ha en fin helg vännen ♥ Gunilla

ANNIKA sa...

Stort GRATTIS!
Jag väljer det nedersta med ängeln och hoppas att det nya året börjar med TUR...
gustafsson.57@hotmail.com

Hobbykällaren sa...

Grattis till så många besökare. Jättefina armband du gjort. Ha en trevlig helg. Kramar från oss.

Britta sa...

Vill gärna vara med....tar 1 lott.
Om jag vinner vill jag helst ha det m ängeln på.
Och grattis föresten...
Trevlig helg!

// Britta

Melody Shih tzu sa...

Grattis till alla besökare!
Deltar gärna med en lott! Väljer vid vinst det första armbandet!
Önskar dig en trevlig helg!
Melodys matte

dancing-muffin sa...

Wonderful Blog & wonderful pearls!!!
Thanks for visiting!
Greetings from germany♥

dancing-muffin sa...

P.S. Your cats are soo lovely,Ulli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla dina besök, jag är gärna med och firar. Det översta tycker jag är så fint, glittrar som våren.
2 lotter
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

promenader på landet sa...

Jag gillar det andra bäst, jag tar en lott och hoppas på tur! Kram Maria

Black Iris sa...

Ja, här vill jag vara med.. Länkat har jag redan gjort så 2 lotter tar jag.. Jag gillar nog det nedersta med den svarta ängeln bäst.

Kram Maidi

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till över 30 000 besökare!!

Jag är gärna med i utlottningen o tar två lotter tack. Båda armbanden är jättefina men det nedre är min favorit:)

Ha en skön söndag!

Kraam Jenny

bittan sa...

Grattis !
Visst vill jag vara med o hoppas på tur.
Båda armbanden är så fina men det svarta ängeln passar mig bättre .
bittan4@gmail.com

Birgit sa...

Så snygga spelar ingen som helst roll för min del om jag skulle vinna.
Jag länkar oxå.2 lotter

skifferhuset sa...

Grattis till alla dina besökare å vill så gärna vara med å fira! tar 1 lott och vill helst ha det översta armbandet om jag skulle vinna! Kram Iréne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till alla besökare!! Jag provar lyckan med en lott och jag föll för armbandet på den första bilden.

Kram,
Regina

Tiger sa...

Grattis till alla dina besökare! Självklart vill jag vara med i din utlottning! Jag länkar med bild för dubbel vinstchans med 2 lotter. Jag gillar det nedersta änglaarmbandet bäst! Jättefint! Nu håller jag tummarna inför årets första utlottning... ;-)

Vinterhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! Båda armbanden är verkligen jättefina, men det undre är min favorit. Jag är med och tävlar och tar en lott.
/Malin
malinkinberg@hotmail.com

Marie maräng sa...

Men Grattis.. vad kul med så många besökare!

Jag hade inte sett din fina utlottning.. attans vilken tur att jag såg den nu ;)

2 st lotter tack! Det undre med svart och rosa pärlor passar mig bäst :)

Kram kram

Sari sa...

Grattis till sååå många besökare!
KUL!
Jag vill gärna delta i utlottningen, gillar nog den med svarta detaljer mest. Fast de är ju fiiina båda två! Länkar från min blogg!
Kram Sari

Anonym sa...

Fina armband. Det med svart hänge tycker jag bäst om.

dahlkev@hotmail.com

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Klart jag oxå vill vara med :) jätte fina armband, svårt att välja vilket som jag skulle vilja ha.. Men det andra faller mig mest i smaken :) Kram Tilda

Anonym sa...

Bägge är så himla fina men måste jag välja tar jag den nedre!
Tar en lott och håller koll på om jag vinner.
Maria K.

Älskade pion sa...

Grattis till dina 30.000 besökare.Jag vill gärna ha armband nr 2 om jag skulle vinna.Jättefina armband gör du.Kram Ulrika

blockethuset sa...

Grattis till alla besökare...änglaarmbandet var ljuvligt. Hoppas på turen och ha en trevlig helg!
Carina

Dagdrömmar sa...

oj så många som kikat in hos dig, grattis.
jag vill gärna vara med i din tävling med två lotter och länkar i min blogg.
Båda armbanden är så fina, men eftersom man ska välja tar jag den med lilla hängande ängel på och rosa, mörka och genomskilniga pärlor på. vacker.
~M~

katha´s kortmakeri sa...

Klart jag vill vara med och hoppas på tur. Det fina med bilden på gillar jag...
Ha de gott!
Kram Katha

Anonym sa...

Vill gärna ta en lott :)
Det andra armbandet är favoriten.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anna sa...

Ojoj, här hade du en fin tävling som jag slänger mig in i på slutklämmen:)
Det är nästan omöjligt att välja! Men eftersom man "måste" får det bli det nedersta!

Kram Anna

Anna sa...

Glömde säga att jag länkar!
Anna igen...