18 januari 2013

Söt julklapp...


Jag måste bara visa er! I en av julklapparna från min 
yngsta bror fanns det här söta innehållet!

Har ni sett något så ljuvligt gulligt?!

Läppbalsam i smaker som verkligen passar mig
som handen i handsken. Och i så söta burkar!
Jag har sagt det förut men säger det igen. Den
pôjken vet vad hans syster tycker om!! (Ja, han
är bara pôjken jämfört med mig om ni undrar!)

Så himla skönt med fredag! Den här veckan har
det varit svårt att komma upp på morgonen...

Ha en skön helg!

14 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad söta små burkar, vilken snäll bror du har. Bra med bröder ibland. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka söta burkar i en söt förpackning. Gott att det är helg om du haft en svårt-att-gå-upp-på-morgonen vecka.

Mys och må så gott

Kram Karin

Helens Universum sa...

Älskar också att få sådana där mysiga små ting, jättefina burkar!
Ha en skön helg!
Kram Helen

Fågel Blå sa...

Åhh så fin Julklapp,
förstår att du blev glader!
Önskar dej en fim helg
Kramar Kathrien

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gullig bror du har som köper så fin julklapp. Det är jättesöta burkar.
Kramar och ha en fin helg
AnnaMaria

Vardag och flärd sa...

Så fina burkar och innehållet säkert lika fint! Så gulligt av din bror, han har säkert funderat på att du ska ha något personligt, och han lyckades!
Jag var också oändligt glad att det var fredag igår, jobbigt på jobbet, har gnällt och gråtit - och det har hjälpt.
Ha nu en fin lördag kväll!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va roligt att en broder vet vad storasyster vill ha..Ha en fin resterande lördag kväll..Kram Gunilla

Sari sa...

Åh, en sån söt julklapp från brodern din! Ljuvliga små burkar! Och med ett välbehövligt innehåll dessutom i dessa vintertider!

Ha en fortsatt fin helg!
Kram Sari

PS! Ni verkar ha en hel del trevliga butiker där du bor. Inte har jag sett sådana fina läsglasögon någonstans här...

Nyanser av vitt sa...

åååå vad fina. Jag älskar sånt.
Kram Agneta

LissasVita sa...

Tack...ja livet vänder oss upp och ner....men det ska bara gå framåt nu....Kramen Lisbeth

Dagdrömmar sa...

så roligt att en ny kikat in i min blogg, blir så glad.
Det är verkligen synd att måsta fundera vidare på kanske en framtid utan att handarbeta och få det sålt. det har jag drömt om i så mnga år. Om det finns nåt annat för mig vet jag inte, detta har varit det jag brinner för.
men man vet ju aldrig.
~M~

Sirpa sa...

Vilken snäll bror och fin julklapp! Hoppas din helg har varit bra!
Kram Sirpa

katha´s kortmakeri sa...

Mums vilka goda smaker!
Å fina små askar.
Ha de gott!
Kram Katha

Marie maräng sa...

Så himla söta burkar!
Inte dumt med en bror som har koll ;)

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie