26 januari 2013

Och vinnaren är...

Nu är det avgjort! Vem vann tro?
Det var lite roligt det här. Trots att de allra flesta av
er gillade änglaarmbandet bäst så var det armbandet 
ovan som den framslumpade vinnaren ville ha! 
Grattis Melody! (Eller är det kanske matte jag skall 
gratulera?!)

Eftersom ni var så många som gillade änglaarmbandet
hade jag inte hjärta att låta det stanna här. Så jag drog
en vinnare till. Det blev Sari som hade turen med sig
och vann. Grattis!

Maila mig era adresser på mailadressen som finns till
höger längre ned under rosen, så postar jag armbanden
så snart jag kan. Hoppas att ni skall bli nöjda med dem!

Tack alla ni som deltog! Ha en fin lördagskväll!


11 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Då grattar vi vinnarna:)) Gud va glada dom ska bli! Ha det gott själv ikväll vännen ♥ Gunilla

Tiger sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna! Verkligen fina armband, speciellt änglaarmbandet...!

Vinterhälsningar
Elisabet

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad fint det nedersta armbandet är! Precis i min smak;) Grattis till vinnarna :)

Kram Susanne

Vardag och flärd sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Melody Shih tzu sa...

Oh så glad matte blev nu!
Hon har suttit så många dagar hos sin svårt sjuka far, så hon behöver något som muntrar upp henne!
Ha en riktigt bra söndag!
Massa pussar från Melody

Karin sa...

Hej! Grattis till vinnarna så klart och till dig med besökarna. Vilken fin blogg du har och vad mycket mysigt här fanns, på återseende, Karin

Marie maräng sa...

Grattis till vinnarna!
Tack Tindra för en fin utlottning.

Ha en fin dag!
Kram Marie

Hjärtruds Stuga sa...

Grattis till vinnarna. Tusen tack för ett fint lotteri.

Ha en skön söndag

Kram Karin

underbarahem sa...

Ett stort grattis till vinnarna... underbara armband.
Kram Birgitta

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar dom lyckliga vinnarna, dom får verkligen var sitt jättefint armband!
Hör av mig!
Agneta kramar

Äppelblom sa...

Så snällt av dig att dra en extra vinnare! Jättefina armband.
Önskar dig en fortsatt skön söndag!