01 januari 2013

God fortsättning!

God fortsättning på det nya året! Hoppas att ni haft
en fin Nyårsafton! Tack för alla hälsningar!

Denna söta ängel brukar jag ta fram till jul - och
nyårshelgen. Hon är en favorit. Resten av året står
hon bakom en glasdörr i ett vitrinskåp.

Vi firade Nyår på tu man hand. Och det var riktigt
lugnt och behagligt. Tror att vi var lika nöja båda
två. Vi är fortfarande inne på lite felaktigt dygn,
tidsmässigt, efter resan.

Jag är ledig resten av veckan och det skall bli så
underbart skönt! Även om jag varit ledig när vi rest
så är det inte samma sak som att vara ledig och
hemma. Nu skall jag vara just det. Det finns en del
jag vill ta tag i. Men troligtvis kommer jag att lata
mig en hel del också.  =0)

Ser att mina besökare passerat 30.000! För att fira
detta skall jag ha en liten utlottning snart tänkte jag.
Återkommer om detta.

Kram Fröken Tindra

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbar bukett.Härligt att ni hade en fin nyårsafton.Önskar dej en fin nyårsdag.Kramar Rita ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Härlig bukett o ängel...Jaa nu är jag ledig till fredag,känns rätt så gott om jag får säga det,hihihi Vi var på tu man hand också mannen o jag,så gott så! Kram Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

God fortsättning!
Och vilket vackert middagsbord ni hade, det slår ju det mesta och lugn och ro är inte fel ibland.
Ha det gott och vila ordentligt och mycket!
Kramar

Vardag och flärd sa...

Ja du, så härligt att fira nyår i lugn och ro och vara pigg idag!
Skönt för dig att vara ledig denna veckan, det är jag också och jag städar skåp som är väldigt eftersatt här. Men nu blir det fint!
God fortsättning!
Kram
Eva

Anette Ryan sa...

God fortsattning! JA har firar vi ocksa alltid pa tu man hand men inte for den romantiska delen utan for att vi har och haft smabarn de senaste 6 aren. Men det ar ok andra tider kommer igen. Vi tog oss fram till midnatt och sa skal och i nasta andetag godnatt. Barnen kommer och vaknar tidigt oavsett om det ar helg eller inte sa da ar det bast att sova.
Fin blombukett du fatt.
Kram Anette

Anna sa...

Vilken härlig bukett!
Gott Nytt År på dig också!
Kram Anna