09 januari 2013

Fler sötsaker!

Jag bakade ju en andra omgång cupcakes i fredags.
Förstod att Mamma hade ett lite önskemål om det
och vem säger emot sin kära Mor?!   ;0)

Så det blev halloncupcakes med en aning citron.
Några av dessa hämtades sen upp av min bror för
vidare transport till Norra Bohuslän och Mamma.
Käckt va´?!

Utlottningen jag nämnt är på gång. Jag har inte
glömt det. =0) Däremot har jag varje dag glömt ta
med vinsten hem från jobbet... Där ligger den alltså
i tryggt förvar tills mitt minne skärper till sig.

Jösses, vad tufft det varit att börja jobba! Nu är jag
så där hopplöst trött igen. Som jag avskyr...

Kram på er!


11 kommentarer:

Lily sa...

Smarrigt <3 Sötsaker är aldrig fel :)
Kram Lily

Elna sa...

Gott med cupcakes. Nej omändringen går trögt men det kommer på sikt *ler*.

Kramen

Vardag och flärd sa...

Så rart av dig att baka till din mamma!
Trött, ja ... på jobbet kör det på för fullt, minns knappt att jag varit ledig en hel vecka!
Ha det fint!
Kramar Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Du kan öppna ett cupcakebageri för så fina cupcakes vill man ju ha, rena konstverket och gott ser det ut dessutom.

Jaaa, så trött man är, det är inte sant, men vilket väder vi har, det lättar ju inte upp direkt.

Har varit till Gbg idag och det regnade hela tiden dit, hela tiden jag var där (fast jag var ju inne också) och på hemvägen. När jag kom till Torp upphörde regnet......

Och nu är jag lika trött som du tror jag!

Kramar

Änglarum sa...

Säkert ljuvligt goda <3 som fina / trött jag gäspar stort nu!! Godnatt kram jessica

Sari sa...

Hejsan!
Först ska jag passa på att tacka dig för din nyårshälsning! Hoppas du oxå får ett fint 2013!
Ja, visst är det jobbigt att komma in i jobbrutinerna igen! Jag känner så väl igen mig i din beskrivning om "hopplös trötthet". Tre jobbdagar är avklarade nu och det känns som om jag jobbat ett par veckor redan....
Jag är oxå så enormt trött. Ska nog ta mig till en hälsokostaffär någon dag och fråga efter nåt uppiggande!
Åh, vilka smarriga cupcakes du har bakat! Sååå vackra!

Ha det så bra!
Kram Sari

Marie maräng sa...

Så mumsiga dom ser ut... mamma har tur ;)


Jag är också så där vansinnigt trött mest hela tiden... inge vidare :(

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Gunillasljusglimtar sa...

Nämen så fina dom var! Mmmm... Stressa inte med utlottningen,den kommer när den kommer...
Jag har nog haft tur,kan vara utlandsresan,tror jag eller BEROCCA som jag tar en VARJE DAG!! Är otroligt pigg! Ha det gott gumman ♥ Gunilla

Jenny sa...

Ser jättegoda ut dina cupcakes!

Låter kul med utlottning, den är jag såklart med på sen:)

Är oxå så trött, speciellt på kvällarna..skönt att det snart är helg igen.

Kraam Jenny

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åh så gott! Och så fina de är också... nästan synd att äta upp dem :)
Kram
Marie

♥ Carina ♥ sa...

Så fina! Och säkert jättegoda!
Din brorsa har inte vägarna förbi hos mig? hihi
Kram