22 januari 2013

Fiskar i en skål...

Tycker ni att dessa fiskar ser bekanta ut? Men ändå inte? 
Lite tunnare än vanligt kanske? De har följt med mig hem
från Miami Beach. Ja, inte från beachen i sig då. ;0)

Kan ni tänka, de säljer "Swedish Fish" over there! Tror
att jag såg dem första gången i N.Y . Lustigt är det i alla
fall. Och lite goda är de, i brist på svenskt godis där borta.
Lite sötsliskigare skulle jag i och för sig nog vilja påstå att
de är. Men jag är inte den som är den när det gäller
godis! Ni skulle ha sett storleken på de marshmallows
jag tryckte i mig där...

9 kommentarer:

Hanna sa...

De ser goda ut, men jag är inte heller den som är den när det gäller godis.
Ha en fin kväll.
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Swedish Fish var kul! Men jag tycker ju dom ska vara svarta och salta om det ska vara några! Kan gissa att du smaskade marshmallows. Och stora. Tänk att det är så himla stort over there.
Kramar

Vardag och flärd sa...

Lite kul är det! Kan verkligen sonen ha missat detta när de var där, måste fråga honom!
Ha det fint!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hade varit nåt för en gottegris som mig :=) fin duk som skymtar..ha en fin forts på veckan!kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Åh NU blev jag godissugen mä!! Haha,jasså det finns där då! Ha det gott vännen ♥ Gunilla

Hjärtruds Stuga sa...

Swedish Fish....vanligt svenskt godis kan man verkligen bli sugen på när man är ute och reser.

Ha en fin onsdag

Kram Karin

LissasVita sa...

Ja tänk att svenskt lösgodis kan få en så tiltad..varför är kemikalier så förbaskat gott...

Black Iris sa...

Haha, ja det var ju en rolig grej. Förstår att man bara måste köpa en påse när man är där..

Kram Maidi

Marie maräng sa...

Oj.. så långt dom simmat ;)

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie