31 december 2012

Gott Nytt År!

Så här på årets sista skälvande dag vill jag passa på
att på detta sätt önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

(Skulle ladda upp fotot från vår nya stationära dator men
se, det gick inte! Fick ett felmeddelande inne i bloggen
som sa något liknande "felaktigt svar från server". Någon
som vet vad det beror på? Brandvägg? Virusprogram?
Eller vad?
Funkade ju från den gamla och nu från min lilla bärbara.
Datorer skall bara funka! Eller hur?)

Ha en underbar avslutning på året!!!

Kram Fröken Tindra

14 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Gott Nytt Ååååår!
önskar vi båda till er båda!
Vilket väder, det kommer att vända vid midnatt och sen får vi Miami väder hela nästa år, så är det bara!
Ha en riktigt fin kväll!
Kramar

p.s. kan ju inget om felmeddelanden och sånt i datorer......tyvärr...d.s.

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh SKÅÅÅL! På dej o din familj!Ett riktigt Gott Nytt År...vi ses väl nästa år hoppas jag:) Näe är ju så hopplöst dålig på om det kommer nåt sånt där felmeddelande:) Kramen ♥ Gunilla

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej ett Gott Nytt år .Nyårskramar Rita ♥

Gårdsromantik sa...

*★* ˛.*.★*.˛*
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★* 。*★* ˛.*.★*.˛*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥GOTT NYTT ÅR!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛
Önskar Maud

<
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Vitt hus med svarta knutar sa...

Datorer kan vara lite knäppa ibland;-)

Nu vill jag önska dig ett gott slut på det här året och ett riktigt Gott Nytt 2013!
Kram,
Regina

Lisa-Maja sa...

Precis som det ska vara på Nyår...bubbel och vackra blommor.

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till Dig också!!
kram lisamaja

PS: datorer SKA bara funka!! ;))

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
Stor Nyårskram!
Raina/Stenlycka

Blommiga Rutan sa...


Hej fröken Tindra!

Tack för din kommentar!
Skål på dig och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig.

Kram Anncathrine

Elna sa...

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.

Kram

Hovkonditorn sa...

Tack för din kommentar på min blogg! Önskar dig ett gott nytt år! Kram

Vardag och flärd sa...

Bästa nyårshälsningar till en fin vän!
Kramar
Eva

Änglarum sa...

Gott nytt år :)) hoppas 2013 blir ett riktigt bra år... Kram kram Jessica

Fiffiga Systrar sa...

Gott nytt år!!! Kram från oss

Hanna sa...

Då var vi inne på den första dagen 2013.
Tyvärr kan jag inte sådana där tekniska saker med datorn, usch jag tycker bara det är så jobbigt när det krånglar.
HA en fin start på nya året.
Kram
Hanna