01 december 2012

Glädje!

Härom dagen kom ett fint paket i min brevlåda.
Jag hade så´n himla tur att vinna i Änglarums-
Jessicas utlottning! Tack för den fina vinsten!
Jag blev så himla glad!

Hela tre hjärtan blev det!

De är verkligen jättefina och precis i min smak.
Fastnade för dem direkt när jag såg utlottningen.

Tänk att man kan vara en så´n turgumma!

Idag har jag fått upp adventsljusstakar och
belysning på utsidan. Vi har även hunnit med
en tur till Liseberg. Jag kom hem med väääldigt
mycket godis. Av någon konstig anledning... ;0)
Det var en hel del folk där i kylan men det ger
ju lite extra julstämning med frostgrader.

Önskar er en fin Första Advent!

12 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej vännen! Vad gullig du är :) ha en fin 1 advents söndag! Kram Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, så fina hjärtan.
Ha nu en härlig advent
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Turgumma, där! Verkligen fina hjärtan, jag gissar att du hänger dom på ett så där fint sätt som bara du kan!
Idag skiner solen! Igen! Vad är detta!
Kramar

Lily sa...

Härligt :) Grattis till den fina vinsten!

Ha en fin första advent
Kramar Lily

Vardag och flärd sa...

Grattis till din fina vinst, turgumma!
Ja, lite julstämning fick du väl på Liseberg i kylan, och godis är inte fel!
Ha det gott, vännen!
Kram Eva

Anette Ryan sa...

Vilka sota hjartan du vunnit. Grattis!
De paminner mig om gammaldags julkort.
Du har ocks[ varit flitig sag jag och gjort dina egna kort. Supers;ta var de. Har ska jag nog vara glad om jag hinner med att kopa nagra och fa dem pa ladan. Ratt mycket just nu.
Ha en skon vecka!
Kram Anette

Marie maräng sa...

Grattis till den fina vinsten!

Önskar dig en fin vecka och ta det lugnt i julstressen!

Kram Marie

lotta sa...

Grattis till den fina vinsten! Vackra julkort du gör! Kram Lotta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till den finfina vinsten!
Kram,
Regina

underbarahem sa...

Grattis till vinsten, underbara hjärtan.
Kram Birgitta

Sari sa...

Hej och GRATTIS till den fina vinsten! Ja, vilken tur du har!
Vilka vackra julkort du har skapat! Jag har för mig att du gjorde väldigt fina kort förra året också!!
Vad härligt att december är här nu, tycker jag. Det senaste dygnet har vi fått massor med snö här, så nu är det riktig julstämning på gång!
Ha det bra!
Kram Sari

Ninnis familjeliv sa...

Grattis till din fina vinst! Ha en underbar helg! Kram Nina