25 november 2012

Årets julkort...

Äntligen börjar livsandarna vakna så smått
igen och jag känner mig piggare. Hoppas
att det vara! (Ta i trä...)

För ett par veckor sen var jag hemma hos
en god vän och gjorde julkort.

Vi har ju det som tradition sen några år
tillbaka.

Det började för ca. 20 år sen med julbak.
Men numera är det julkort som gäller.

Det var trögt för oss båda att komma i gång men
sen kunde inget hejda oss! Jo, klockan... Halv fyra
på morgonen avbröt vi faktiskt.  =0)
Jag har sålt åtta av korten till vänner som brukar
vara snälla och köpa kort av mig varje år så jag
måste försöka få gjort några till.
Medan jag har varit frånvarande här har jag till min
stora glädje vunnit en utlottning. Vad jag vann skall
jag visa vid senare tillfälle.

Ha en bra dag!

15 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig att det är så roligt och göra kort så klockan bara far iväg, jättefina allihopa. Och rolig tradition ni har.
Kramar
AnnaMaria

Anna - Mitt liv i vitt sa...

Vilka fina kort du gjort!
Ha en bra dag!
Kram Anna

Anna - Mitt liv i vitt sa...

Vilka fina kort du gjort!
Ha en bra dag!
Kram Anna

underbarahem sa...

Vilka fina kort och en härlig tradition, håll den vid liv.
Kram Birgitta

♥ Carina ♥ sa...

Vilken rolig och trevlig tradition ni har :)
Jättefina kort!
Skönt att du är på bättringsvägen.
Kram

lotta sa...

Mysigt att göra julkort tillsammans. Vi brukar alltid ta julkort av hela familjen på galna ställen. ha en fin vecka! Kram Lotta

Änglarum sa...

Hej vännen! så underbara kort,o visst går tiden fort när man pysslar ;0 ! tack för ditt gulliga meijl.jag postar din vinst i morgon.kram kram Jessica

Vardag och flärd sa...

Vännen, så skönt att du känner dig lite piggare!
Kul att pyssla tillsammans, det blir dubbelt så roligt! Jättefin kort och så råkade jag titta in på din smycken ... oj oj jag återkommer efter jul!
Ha det fint!
Kram Eva

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
Kort meddelande (vi är fortfarande kvar i Dubai), men världens största tack för dom tipsen du gav, dom har varit ovärderliga! Och vilken intagande stad! Helt fascinerad är jag! Det är så många faktorer som spelar in.
KRamar Agneta

Black Iris sa...

Jättefina julkort . Beundrar verkligen den sortens pyssel

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

Goa du...vad fiint du gör!...köper gärna av dej om du har nåt kvar...jädrans det missa jag på Rusta...:)...Ja den var ju såå fin neccesären...kram på dej fina vän...Gunilla

A House With A View sa...

De är ju suuuuuuupercharmiga!! Åååh nu blev jag också sugen att göra julkort!! Vi brukar göra det ibland, såå mysigt!! Tack för inspirationen:))

Kraaaaaam aka

Gunillasljusglimtar sa...

Tack gulliga du...för kommentaren hos mig...jag hoppas jag hinner kika in lite i morn kväll...Annars får du fritt o välja ut fyra- fem julkort o skicka till mej;)...
Kram fina vän.Gunilla

Helens Universum sa...

Vilka fina julkort det blev! Kul att du gillade det lila halsbandet på min sida!
Ha en härlig dag!
Kram Helen

Torpliv sa...

Jättesöta kort du gjort! Visst är det lätt att det försvinner några timmar när man börjat pyssla, det är ju så roligt!
Kram Petra