31 oktober 2012

Turkos...

Jag tog en spontantur till ICA Maxi en kväll för ett
par-tre veckor sen. Sprang då på dessa söta ljuslyktor
till en bra peng. Inte för att jag behöver fler ljuslyktor
precis men så petig behöver man väl inte vara?! Köpte
dem i en annan färg också med dem sparar jag till ett
senare tillfälle.  =0)

Skrivarkursen jag nämnde att jag skulle gå var riktigt
dålig i mina ögon. Jag har varit där två gånger och nu
har jag hoppat av. Det blev en dyr erfarenhet men jag
har nu lärt mig, än en gång, att lyssna mer på min
magkänsla. Den skall man lita på!

Usch, det har varit galet jobbiga veckor på arbetet
denna månaden men i måndags fick jag iväg det som
skulle ut och jag kan pusta ut. Och kanske rent av
sova bra igen?!

Tack för att ni tittat in trots min frånvaro! Det har
värmt under en jobbig period.



12 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilka fina! Ljuslyktor kan man aldrig få för många av. Intalar jag mig själv i alla fall ;)
Vad synd att skrivarkursen inte motsvarade dina förväntningar.
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Lilla du! Klart man tittar in till dej! Jaa det är lite mycket överallt nu tycker jag! Jättesöta lyktor,inte kan det bli för många:)) Kram på dej ♥ Gunilla

Vardag och flärd sa...

Skönt, då är det kanske lite lugnare för dig på jobbet nu!
Attans med skrivarkursen men man vet ju aldrig förrän man provat!
Fina ljuslyktor och jag gissar att du även köpte de lila eller ....?
Ha det fint!
Kram Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad bra det lugnat ner sig. Ibland kan det vara stressigt med mycket, livet går upp och ner. Fina ljuslyktor. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Snäckskalsdalen. sa...

Fina ljuslyktor. Jag har inget bra utrymme att ställa undan dom jag inte använder för tillfället, men jag ska nog fundera ut en plats snart så jag kan shoppa loss lite.
Återkommer, antingen ikväll eller imorgon. Tack tack tack, kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ljuslyktor får man aldrig för många, jättefint med turkosa. Skönt att det lättat på jobbet.
Kramar
AnnaMaria

Anette Ryan sa...

Turkost är min nya favvofärg, ja du har väll sett mitt nya TV-rum?
Ja det är inte svårt alls att ha för många ljuslyktor. Jag har dock lite problem just nu med vart jag ska förvara dem när jag inte använder dem. Har ganska många i förvaring då mina tjejer fortfarande är alldeles för klåfingriga för att ha sådanna pryttlar lite överallt. Det går med några!
Kram Anette

Marie maräng sa...

Nä, ljuslyktor kan man aldig få för många av ;)

Synd att inte skrivar kursen blev som du tänkt.. men men så är det ibland.

Söta lyktor iallafall.
Kram Marie

Änglarum sa...

Hej!nu behövs allt ljus man kan få!så jag har oxå köpt fler lyktor ;0 hoppas du får det lite lugnare nu på jobbet!kram Jessica

Sari sa...

Hejsan!
Vilka fina ljuslyktor i mysig färg! Ljuslyktor kan man aldrig få för många av, anser jag.
Hoppas du får det lite lugnare på jobbet framöver!
Vad inspirerande med symässa! Fina tyger! Jag var ju oxå på symässa nyligen, men jag hittade inte så mycket fina tyger, tyvärr....
Ha en fin och skön Alla helgons-helg!
Kram Sari

katha´s kortmakeri sa...

Så fina lyktor gillar färgen.
Synd att kursen var... men visst ska man lita på sin magkänsla.
Kram Katha

Smultron på ett strå sa...

Skönt att det har lugnat sej lite på ditt jobb - det är viktigt att det finns tid till återhämtning också! Tråkigt att din skrivarkurs inte var bra. I veckan beställde jag en bok om att utveckla sin skrivning, är jättenyfiken på hur den kommer att vara! //kram maria