21 oktober 2012

En bra tur!

Det här är en väldigt käck sak som vi också sydde hos
Mamma härom helgen. Den är jag riktigt nöjd med.
Kanske skall den få lite pynt på sig också, jag får se om
jag kan bestämma mig.
Efter en vansinnigt hektisk och jobbig arbetsvecka med
långa dagar tog jag båten till Danmark i fredags morse.
Med mig hade jag en mycket god vän. Vi hade en jättebra
båttur med mat, prat och shopping.
Väl i land knallade vi till hotellet och checkade in sen ut
på sta´n för mer shopping.
På kvällen prat och lite dryck och snacks på rummet. Sen
ombyte för besök i badlandskapet. Alla barn hade redan
badat av sig och försvunnit så det var lugnt och skönt för
oss "damer". Härligt att krypa ned i en varm pool och bara
ha det bra! En tur till baren för var sin drink och sen ner
i bubbelpoolen utomhus för att avnjuta den. Mmm...
Jag har haft det riktigt bra på den resan! Precis vad jag
behövde! Skall visa er lite av vad jag köpte lite längre
fram.
Nu kommer snart Mannen i Mitt Liv hem med var sin
pizza. Det skall bli gott för jag är så himla hungrig!
Ha en fin kväll!

12 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det blev pizza här med idag :)

Men vilken skön helg du har haft. Sånt där ska man unna sig oftare.

Smart fodral du gjort. Jättefint!
Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Och pizza här också, fast jag tog kebab. Fint saxfodral och härlig resa till DK
Kramar
AnnaMaria

katha´s kortmakeri sa...

Här blev det bacon lindade älgfärsbiffar duger oxå...
Vilken härlig resa något man behöver.
Ha en fin kväll.
Kram Katha

Vardag och flärd sa...

Åh, vilken mysig tjejtur, det är du värd!
Kram Eva

Änglarum sa...

Låter som en härlig tur,med shopping och trevligt sällskap utav en god vän! Pizza lät inte fel som avslut ;=) kram Jessica

Monica sa...

Så roligt med "tjej" helg. Förstår att ni hade mysigt.
Nu önskar jag att din vecka också blir bra! Var rädd om dig!
Kram & vink från mig.

Blommiga Rutan sa...

Åh, låter som en riktigt härlig Danmarkstur! Mysigt!

Önskar dig en skön vecka
Kram Anncathrine

Jättefint fodral till saxarna.

Marie maräng sa...

Oh, vilken mysig resa men blir lite avis ;)

Fint saxfodral!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Ååå, ni hade det så mysigt i Danmark, det låter riktigt avslappnande och bra, stillsamt och trevligt.

Ska bli kul att se vad du shoppade, gissar på något snyggt igen.

Saxfodralet var fiffigt!

Kramar

Sari sa...

Åh, vilken avkopplande, härlig Danmarksresa! Det låter som om du var väl värd den!
Ha det bra!
Kram Sari

Sari sa...

Hej igen!
Jag glömde ju kommentera saxfodralet som du sytt! Jättefint och vilken bra idé! Här hittar vi aldrig saxar när vi behöver dem....
Kram Sari

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilket mysigt saxfodral, kanon fint!! :) Hoppas helgen vart bra?!
Kram Tilda