10 september 2012

Så sant som det är sagt...

Jag kan inte annat än instämma i påståendet ovan och 
därför fick den lilla skylten följa med hem.  =0)  Vad 
säger ni? Vissa av er har katter, andra har hundar och 
några av er både och.

Här är en av våra kattherrar. Den äldre av dem. Men
så himla gammal är han inte. Drygt tre år. En riktigt
gosig och sällskaplig kille.

I kväll har jag gått en rask promenad i den ljumma
kvällen. Härligt! Men medan jag suttit här och bokat
en Danmarkstripp för mig och en väninna så har det
börja regna. Men det gör ju inte så mycket. Jag skall
inte ut mer idag! Min sköna säng väntar på mig nu...

Ha det gott!

10 kommentarer:

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Å, det låter mysigt med en Danmarkstripp!

Vilken söt kisse du har!
Hade en liknande, fast röd.
Saknar fortfarande min Nisse....

Ha en fin dag!
Kram Annica

Vardag och flärd sa...

En tur till Danmark är aldrig fel!
Ha det gott!
Kram Eva

Älskade pion sa...

Håller helt med.;)))Vi har nu lämnat bort våra fyra super duper söta kattungar till bra hem,men det gör ont...usch....man fäster sig fort med dom där små liven.Ha en skön dag.Kram

skifferhuset sa...

Vilken söt liten kattherre! Jag har både katt å hund å de gillar att leka med varandra! Kul med en Danmarksresa för dig! Kram Iréne

Hanna sa...

Hoppas att början på din vecka har varit bra.
kram
Hanna

Marie maräng sa...

Stilig herre men hos mig är det bara LOVE... allergisk mot kissekatter :(

Så mysigt det låter en tjej resa ;)

Ha de gott!
Kram Marie

Sari sa...

Åh, så söt han är, katten din!
Jag gillar katter jättemycket, men sambon är allergisk..... Och tyvärr finns det inte så många katter i området där vi bor heller., så jag ser ju nästan aldrig några. Jag får nöja mig med mina hemgjorda katter och det är ju inte så dumt det heller!
Ha det bra!
Kram Sari

Black Iris sa...

Här hos oss finns en liten hund som både ger och får mycket kärlek..

Kram Maidi

Smultron på ett strå sa...

Vad härligt att ha en resa att se fram emot! Det är ju helt sant det som står på skylten - jag har ju iofs ingen katt, men väl två hundar. Och jag hade gärna haft en katt också, men då hade vi nog inte haft nåt hem kvar... Trevlig helg! //kram maria

lotta sa...

Vilken stilig katt ni har och skylten passar ju perfekt!! Jag ska också ta mig en promenad fast i höstsolen! Ha det gott! Kram Lotta