16 september 2012

Blomlådor...

I år blev mina blomlådor i källarfönstrena riktigt
fina. Jag har haft likadana planteringar i många år
men både förra året och förrförra året ville sig inte
de dubbla Flitiga Lisorna riktigt. Men i år så fick
jag så´na som ville vara med ordentligt. Kul!

Usch, jag är dålig på att blogga nu. Just nu har
jag ingen riktig ork att sätta mig vid datorn när jag
kommer hem efter en hel arbetsdag framför en
på jobbet. Dessutom vet jag inte om jag har något
kul att erbjuda er i fotoväg. Men jag hoppas att det
skall ändra sig!

I morgon kväll skall jag på en liten kurs. Första
gången av sex tillfällen. Jag skall lära mig att skriva.
Om mitt liv. Jag är dock lite orolig efter att ha fått
lite mer info i veckan som gick. Känns inte alls som
om den kommer att bli som jag förväntat mig...

Ha det gott!

13 kommentarer:

Hanna sa...

Ha nu en fin kväll och en bra start på den nya veckan.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Oj, skrivarkurs! Det låter spännande!
Du får följa med mig till kantarellskogen nästa höst, iår blir det nog inte mer plockat även om det är så himla mysigt!
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fint det blommar, du har gröna fingrar. Hoppas kursen är bättre än du tror.
Kramar
AnnaMaria

"Hemmet är min vrå" sa...

Lycka till med skrivar kur´sen, vad spännande. Fina blommor. Ha en fin kväll, Kram Mímmi

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad fint det blommar i dina lådor!

Låter ju jättespännande med skrivarkurs, det måste du berätta mer om sen:)

Kraam Jenny

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad vacker blomma!
Vad spännande med skrivarkurs.
Du, ibland blir det inte som man tänkt, ibland kan det bli bättre ;)
Kram och lycka til!

Änglarum sa...

Så fina dina blommor är!roligt när det frodas o blommar ;0 spännande med kursen,berätta sen hur den är!kram kram Jessica

skifferhuset sa...

En skrivarkurs låter spännande, ska bli kul att se vad du tycker om det! Ha en fin vecka! Kram Iréne

Sari sa...

Hejsan!
Vad spännande med en skrivarkurs! Lycka till och hoppas att det blir bra.
Ja, det är nog så att det går upp och ner med bloggandet. Jag hade en låååång period när jag tyckte att jag inte hade något alls att visa eller skriva om. Jag fick lite prestationsångest, ska jag erkänna... Men nu har det släppt! Skönt!
Finfina blommor i dina blomlådor!
Ha det bra!
Kram Sari

Mosterfi sa...

Åh så kul med en skrivarkurs! Det får du blogga om, det ser jag fram emot. Lycka till! Ha det gott. Kram mosterfi

Marie maräng sa...

Vilken praktfull blomma.
Spännande kurs hoppas det går bra.
Lycka till!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

LissasVita sa...

Så vackra!! Jag förstår vad du menar med att inte ha lust att blogga...jag ligger med lågt...det ska ju vara kul!! Kramen Lisbeth

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna