29 augusti 2012

Lite kreativ... (Äntligen...)

Idag var jag och ett par andra tjejer iväg och uppvaktade
en kollega som fått en liten dotter. Vi hade med oss ett stort
paket och ett kort. Detta kort hade jag i ett svagt ögonblick
åtagit mig att göra. Det var en utmaning kan jag säga för
som vanligt så hade jag inte ordning på mina saker. Det tog
ett tag att få ihop materialet från olika håll i huset. Sen skulle
jag ju få till något bra också. Till råga på allt... Varför kan
man inte bara vara tyst?! Jo, för att det, trots allt, är roligt
att pyssla!

12 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Kortet är ju jättefint och visst är det roligt att pyssla!
Kram Eva

Sari sa...

Hejsan!
Åh, vad kul att du kikat in på min nya blogg. Ja, det känns kul att vara tillbaka. Jag behövde en liten nystart. Och jo, visst krävs det miljoner för att bygga hus, men pengarna är ju dessvärre bankens... Vi hade tur som byggde vårt hus för ca 6 år sedan. Idag är det tuffare att få huslån och jag tror inte att vi hade haft möjlighet till detta om vi byggde idag.
Vilket fint kort du pysslat ihop till den nyblivna mamman!
Ha det bra!
Kram Sari

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefint kort! Kul att pyssla minsann...
Titta gärna in hos mej,liten utlottning på G! Kramis o nattis / Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Det blev ju jättefint men jag kan inte låta bli att skratta lite grand så där för just det att du fick leta fram saker från olika ställen det känner jag bara så väl igen. Fast man har sitt lilla pysselskrubb så blir det att ila fram och tillbaka och hit och dit.....varför är det så?

Fina kort, något du kan utveckla tror jag!

Natti natti

Annica-Hilmas hus sa...

Så fint kortet blev!

Önskar dig en fin torsdag!

Kram Annica

katha´s kortmakeri sa...

Vilket fint kort du skapat!
Ha de gott!
Kram Katha

Jenny sa...

Hej Vännen,
Det blev ju ett jättefint kort!!:)

Ha det bra så hörs vi,

Kraam Jenny

Hanna sa...

Jättefint kort.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

skifferhuset sa...

Så fint kort! Härligt när man kan göra det själv.. även om man får leta reda på sakerna *ler*! Kram Iréne

bakom berget sa...

Kortet blev ju jättefint, så det var ju tur att det var du som tog på dig att göra det.
Ha en fin helg nu!

Kram Åsa.

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha..ja så kan det ju vara med syrrans stjärt.hihi...ja man kan väl ha lite skoj...kramis Gunilla

FruNeroLindström sa...

Men det blev ju kanonfint.
Men visst är det hopplöst att man inte kan lägga allt på samma ställe. Jag är likadan ;)
Hoppas du får en riktigt trevlig helg.
Kram Malin